Den har funnits i åtminstone 50 år!Just att till och med tillverkaren kallar den "unik" gör mig lite misstänksam... Men den har ju funnits jättelänge, så någon köper den bevisligen även om inte heller jag någonsin sett det med egna ögon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den har funnits i åtminstone 50 år!Just att till och med tillverkaren kallar den "unik" gör mig lite misstänksam... Men den har ju funnits jättelänge, så någon köper den bevisligen även om inte heller jag någonsin sett det med egna ögon.
Det skulle du sagt innan jag åkte...Det FINNS godis har ocksa, men jag langtar efter sega rattor, saltlakrits grodor, och alla andra super goda godisar fran Sverige.
Och Polo koptes alltid i stora upplag till barnen varje gang vi reste genom UK ... Det var lycka nar de fick tag pa en Polo
Det skulle du sagt innan jag åkte...
Hade kunnat slänga ned en påse godis till dig med och postat med det andra
Vet inte hur dyrt det är att skicka Sverige till USA numera?
Har skickat saltlakrits förr, dä var det överkomligt, och tog sig igenom tullen bra. Men det var nog 8-10 år sen.
Du får hojta till om jag ska försöka skicka nåt hemifrån sedan.
Edit: Här i Az fascineras jag att de har så mycket choklad. Lär krävas kylväska för att få hem det. Eller väldigt bra AC, men det är ju varmt i bilen när man sätter sig i den även om dne kyls av på nån minut.
Svindyrt!Tack ... Det mesta kan jag fa till via natet nu for tiden, men det kostar
Vad sags om en pase bilar for 132 sek? ... Men ibland ar det vart det.
Det jag langtar efter ar svarare. Att ga och plocka i en hylla med sega rattor, salta grodor, hallon/salta skallar och alla olika fantastiska godisar som finns i Sverige ... en del fanns pa IKEA fore pandemic.
Numera finns det bara 4-5 olika sorters godis pasar och nastan alla innehaller till halften, eller mer, godisar med "coke" smak.
Vad säger karln?En del svenskt godis kan man förstå varför man inte hittar i brittiska affärer.
Ingen som vet, tycker han låter som den svenske kocken i Mupparna?Vad säger karln?
Precis vad jag tänkte skriva också. Han pratar ju låtsassvenska.Ingen som vet, tycker han låter som den svenske kocken i Mupparna?
Det löser vi. Men smart att vänta in vädret.OMG Det vore nagot men vi behover vanta ut vadret sa det inte ar sa varmt ... Jag har namligen skickat en stor godispase fran Sverige till Florida en gang ... den kom fram mindre an en vecka senare ... men allt hade smalt ihop till en stor klump. Sonen som var mottagare rev eller klippte av lagom bitar att ata.