Du är en ytterst pervers människa!Jag fattar inte vad det är jag tittar på. Jag vill läsa mer!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är en ytterst pervers människa!Jag fattar inte vad det är jag tittar på. Jag vill läsa mer!![]()
Yes I doBor du i E-tuna?
Alltså allt jag ser är typ en vitlök och en märklig fot. Vadfan händer?!Du är en ytterst pervers människa!![]()
Ser ut som min fot ungefär, efter flera veckor med ortos. Så mycket död hud som lossnar då det inte nöts normalt.
Lätt fixat tydligen! Köp en vitlök!Ser ut som min fot ungefär, efter flera veckor med ortos. Så mycket död hud som lossnar då det inte nöts normalt.![]()
Nja, tänker inte gnugga foten med vitlök.Lätt fixat tydligen! Köp en vitlök!
Man behöver kanske bara äga en? Jag vet inte, för jag kan inte "läsa mer" i annonsen.Nja, tänker inte gnugga foten med vitlök.![]()
Snarare pucko-industri som håller på och stoppa ner socker i produkter där det verkligen inte hör hemmaGrr. Trött på min aningslöshet.
Köpt "sprödbakad kummel" till extrapris. Gjorde lunch idag. Tog normal dos insulin och sedan började blodsockret rusa i höjden. Efter tre timmar har jag fortfarande inte fått bukt med det.
Kollar innehållsförteckningen och paneringen innehåller dextros som andra ingrediens och även socker.
Pucko-tant![]()
Precis i mat hör vell inte socker hemma...Snarare pucko-industri som håller på och stoppa ner socker i produkter där det verkligen inte hör hemma![]()
Jag använder gärna socker i mat! Framförallt när jag använder krossade tomater i typ en linsgryta kan jag ha i en nypa socker. Mer som krydda än att det ska smaka sött.Precis i mat hör vell inte socker hemma...
Ja tomater möjligen. Men panering nä det skall verkligen inte vara sött. Linsgryta görs aldrig här.Jag använder gärna socker i mat! Framförallt när jag använder krossade tomater i typ en linsgryta kan jag ha i en nypa socker. Mer som krydda än att det ska smaka sött.
Tänker att sirap också är ganska vanligt typ i kålmaja. Men ja, jag håller med om att jag kanske inte tänkt på panering när någon pratade om socker i mat ^^Ja tomater möjligen. Men panering nä det skall verkligen inte vara sött. Linsgryta görs aldrig här.![]()
Dillkött innehåller sockerJa tomater möjligen. Men panering nä det skall verkligen inte vara sött. Linsgryta görs aldrig här.![]()
Haha åh, sådär gör jag gladeligen med mitt fotskinn emellanåt om än i mindre skala. Så tillfredsställande att dra av!