Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag. Det finns ju gott om speciellt hästgodis med mintsmak till exempel.Jag är lite förvånad, gillar hästar generellt mintsmak? Jag har aldrig testat men vet att många gillar lössnus tydligen. Morfars arbetshästar tyckte om att få lite och brorsan gav en av mina sommarhästar som glatt mumsade i sig.
Jag har aldrig köpt hästgodis, bara morötter och äpplen, eller så får de lite pellets.Det tror jag. Det finns ju gott om speciellt hästgodis med mintsmak till exempel.
Nej men en går ju förbi dem i affärer och liknande ibland. Jag köper inte hundgodis heller men vet att det finns leversnittar, typ.Jag har aldrig köpt hästgodis, bara morötter och äpplen, eller så får de lite pellets.
Kitkats och hobnobs med mjölkchoklad är det bästa i chokladväg i England.
USA, gissar jag? Jag tog det på de smått orimliga smakerna birthday cake och churrosKitkat sa du va?
Visa bifogad fil 127754
Japp!USA, gissar jag? Jag tog det på de smått orimliga smakerna birthday cake och churros
Kan varmt rekommendera Reeses mini cups med pretzelbitar i... Sjukt goda! Även Nutter Butter-kex, dem behöver du inte ens oroa dig för att de ska smältaJapp!
Men om man nu ska var här så väljer jag hellre Reeses om jag ska äta choklad
Blir dock inte så mycket choklad i Arizona. Man får äta upp den fort eller ha nära till kylen..
Käkade just Reeses cookiesKan varmt rekom:mendera Reeses mini cups med pretzelbitar i... Sjukt goda! Även Nutter Butter-kex, dem behöver du inte ens oroa dig för att de ska smälta
Brukar inte den finnas på större ICA? Är rätt säker på att den finns på kvantum här. Även Divine (som är min favvo) och Eguale finns där.Jag tycker jättemycket om Green & Blacks choklad, speciellt dom mörka som jag smakat på i London. Har äntligen hittat dom i en hälsokost butik här hemma. Lätt värt en lite längre shopping runda för en bit sån choklad
Ooohja, mint bubbles!Curly wulrys is tha bomb
Aero pepparmint bubbles wow
oh ja, wow. Varför finns inte dessa överallt. Ska nog köpa åt min kompis i julklapp.Ooohja, mint bubbles!
Det finns ju här i Sverige också?Kitkats och hobnobs med mjölkchoklad är det bästa i chokladväg i England.