Fick en rumskompis som förklarade att hon har OCD. Rummet blir minutiöst städat just nu. Jag sitter och försöker hålla mig undan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Googlar på matlådevänlig mat som inte är köttfärssås och inte innehåller potatis.
Nu går det ju inte att argumentera med testledarna tyvärr.Kuggade uppkörningen för att testledaren hade en dålig dag och var på dåligt humör. Tydligen ska man ligga så nära kanten att man nästan kör i diket med släpet när man kör på smal väg trots god sikt och inga möten...
Ursäkta mig skrattsmajly - men hon är verkligen one of a kindKatten stal resterna av min chili. Jag börjar inse varför det inte hjälper att smeta tabasco på kablarna för att få henne att sluta äta på dem
Yepp. Det var jag. I mitt fall slutade det med att chefen för budföretaget körde ut soffan. O hjälpte mig ställa rätt den…way utanför vad han eg ska göra.Nu är soffan här! (@Squie visst var det vi som pratade seg soffleverans?)
Superschysst chaufför som körde pallen den stod på ända upp till ytterdörren (fast det tydligt stod leverans till tomtgräns). Hurra. Fint blev det och den är bekväm!
Mår som en total påse nötter. Brasa, katt och ljudbok.
Precis. Jag var tydlig med att jag inte höll med honom öht men fick bara till svar "jaha, det var ju synd".Nu går det ju inte att argumentera med testledarna tyvärr.
Men jag hade starkt ifrågasatt hur h*n tänkte om att slicka diken med hästtransport t.ex. - med levande last är det inte många som tänker på hur snabbt en vikt kan förskjutas om det vill sig illa. Dålig testledare!
Startade en surdeg igår som döptes till Hedvig, så nu sitter jag och tänker på matning och framtida goda bröd
Yay. Ska snart åka Finlandsfärja, tycker det är skitläskigt och fick precis reklam på Facebook om någon dokumentär eller liknande om Estonia... eh. Nej tack. Jag vill inte höra talas om båtrelaterade olyckor!
Det borde ju gå att få bort människan!Precis. Jag var tydlig med att jag inte höll med honom öht men fick bara till svar "jaha, det var ju synd".
Får jag samma nästa gång ska h*n fan få se på teater i bilkörning...Det borde ju gå att få bort människan!