Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså med rätt bil går det säkert jättebraMin mans barndomskompis skulle se hur fort det gick att köra över ett speciellt gupp i barndomsbyn. Jag menar, varför köra så långsamt liksom. Han gasade på rejält med sin colt och slog sönder undertill och färgade hela vägen svart av olja och bilen fick flyttas där ifrån, gick inte att köra med, avgassystemet var dock helt Efter deras, och andras, framfart där så höjdes guppen ytterligare, med rätt bil kunde man ju faktiskt "flyga" över guppet från början. Det var då de också byggde gupp på "flygrakan" genom byn....
Visst är det Men roligt att tänka tillbaka på en del hyss jag fått höra om ibland, speciellt där synden straffat genastAlltså med rätt bil går det säkert jättebra
Kanske
Men det är förbaskat korkat på så många sätt
Dra ur kontakten, zlå på zäkringen zå kan du använda toanOrkar fan inte.
Tro på fan att förra öarna till huset fuskade. De sa att avloppspumpen var inkopplad och klar så jag trodde dem.
Nä deras bror gjorde ett halvtaskigt jobb och satte en vanlig stickkontakt utomhus som nu har skjutit.
Tvungen att skriva och be om intyg/kopia från inkoppling som de naturligtvis inte har. Måste få ut elektriker imorgon för att kolla. Precis vad jag behöver nu.
Fick gå ut och kissa i trädgården och kommer få göra det imorgon bitti igen.
Dumma j*vla spån! Så redigt irriterad på mähäna nu.
Vi behöver en ny tråd @athena_arabians så var är du, du måste ju börja den!!!!!