Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra ju!Yepp. Det var jag. I mitt fall slutade det med att chefen för budföretaget körde ut soffan. O hjälpte mig ställa rätt den…way utanför vad han eg ska göra.
Jag har en vän zom var med på Eztonia. OBZ, har inte hade.Yay. Ska snart åka Finlandsfärja, tycker det är skitläskigt och fick precis reklam på Facebook om någon dokumentär eller liknande om Estonia... eh. Nej tack. Jag vill inte höra talas om båtrelaterade olyckor!
Min gamle klassföreståndare var med, var han finns nu vet ingen.Jag har en vän zom var med på Eztonia. OBZ, har inte hade.
Hon är i gott sällskap, Wilma stal en chorizo häromdagen, en stark.Katten stal resterna av min chili. Jag börjar inse varför det inte hjälper att smeta tabasco på kablarna för att få henne att sluta äta på dem
Hemma från sjukgymnasten. Han satte nålar i nacken och sedan tryckte runt på ryggen och TENS. Fattar inte vad han gjort, jag kan knappt stå på benen eftersom jag är så yr, allt bara virvlar och jag kunde knappt ta mig hem. Dessutom var det som att gå i sirap. Ingenting hände fast jag gick och gick.
Börjar allvarligt fundera på om alla problemen jag haft med yrsel och att jag tuppar av kan ha något med nacken att göra. I helgen var jag också så yr att jag trillade ihop och fick kravla mig i säng.
Vd på jobbet har 3 a4 sidor med böter genom åren. Varav 2 efter semestern. Han är än glad skattebetalare.Efter 16 år med körkort fick jag min första fortkörningsböter idag. Får dock vara tacksam över att trafikpolisen registrerade 7 km över gränsen istället för 20 km över gränsen, vilket hade varit sanningen. Nu får jag köra mina 14 mil till jobbet lagom fort i fortsättningen!
Jag tänker ändå att jag ska tänka efter lite i fortsättningen och hålla en lägre hastighet.. din vd verkar tro att han bara kan vara glad och betala.. vissa tjänar lite för mycket pengar!Vd på jobbet har 3 a4 sidor med böter genom åren. Varav 2 efter semestern. Han är än glad skattebetalare.
Jo typ så... om jag säger så här 43 km över fartgupp. Jag skall aldrig köpa en bil han haft.Jag tänker ändå att jag ska tänka efter lite i fortsättningen och hålla en lägre hastighet.. din vd verkar tro att han bara kan vara glad och betala.. vissa tjänar lite för mycket pengar!
43 km över fartgupp behöver inte vara ett problem.. det beror helt på vad du har för markfrigångJo typ så... om jag säger så här 43 km över fartgupp. Jag skall aldrig köpa en bil han haft.
Jag har hört att fartgupp helst ska tas i 70 för då tar inte avgassystemet i43 km över fartgupp behöver inte vara ett problem.. det beror helt på vad du har för markfrigång
Låter som han kommer bli av med körkortet rätt vad det är, det kan komma ett brev där det ifrågasätts om han öht är en lämplig förare om alla beror på fortkörningar.Vd på jobbet har 3 a4 sidor med böter genom åren. Varav 2 efter semestern. Han är än glad skattebetalare.
Min mans barndomskompis skulle se hur fort det gick att köra över ett speciellt gupp i barndomsbyn. Jag menar, varför köra så långsamt liksom. Han gasade på rejält med sin colt och slog sönder undertill och färgade hela vägen svart av olja och bilen fick flyttas där ifrån, gick inte att köra med, avgassystemet var dock helt Efter deras, och andras, framfart där så höjdes guppen ytterligare, med rätt bil kunde man ju faktiskt "flyga" över guppet från början. Det var då de också byggde gupp på "flygrakan" genom byn....Jag har hört att fartgupp helst ska tas i 70 för då tar inte avgassystemet i
Jag lovar jag har faktiskt inte provat
Jättebra på 30 sträcka utanför skola första skolvecka efter sommaren då polisen gått ut med att de är extra vaksamma med hastighet......Jag har hört att fartgupp helst ska tas i 70 för då tar inte avgassystemet i
Jag lovar jag har faktiskt inte provat
Jag vet. Hoppas på det... nu vet inte jag under hur lång tid det är...Låter som han kommer bli av med körkortet rätt vad det är, det kan komma ett brev där det ifrågasätts om han öht är en lämplig förare om alla beror på fortkörningar.