Pratat med läkare och haft ett telefonsamtal med min psykolog. Nu väntar jag på att chefen ska ringa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan bli etta ett par år
Det låter inte bra. Ringa sjukvårdsupplysningen? Är du vaccinerad mot stelkramp?Börjar fundera på om ett av rivmärkena från katten är värre än jag trodde i morse. Tycker det gör lite väl ont... Känns som att hela armbågen är svullen, kan inte riktigt räta ut armen.
Får titta på det innan jag åker till stallet, kanske behöver tvätta det eller något
Tom körskolläraren bekräftade att när h*n är på dåligt humör är det väldig många som kuggar i jämförelse med när h*n är på bra humör...Kuggade uppkörningen för att testledaren hade en dålig dag och var på dåligt humör. Tydligen ska man ligga så nära kanten att man nästan kör i diket med släpet när man kör på smal väg trots god sikt och inga möten...
Låter inte som den personen skulle vara inspektör om den är så humörstyrd.Tom körskolläraren bekräftade att när h*n är på dåligt humör är det väldig många som kuggar i jämförelse med när h*n är på bra humör...
Yes vaccinerade mig för 3 år sedan. Ska ta mig hem och titta lite närmre, jag tror faktiskt att jag missade att tvätta just det här rivsåret innan jag gick. Ringer om det ser fel ut.Det låter inte bra. Ringa sjukvårdsupplysningen? Är du vaccinerad mot stelkramp?
Kanske vill du läsa om/samtala med din läkare om Chiari malformation?Hemma från sjukgymnasten. Han satte nålar i nacken och sedan tryckte runt på ryggen och TENS. Fattar inte vad han gjort, jag kan knappt stå på benen eftersom jag är så yr, allt bara virvlar och jag kunde knappt ta mig hem. Dessutom var det som att gå i sirap. Ingenting hände fast jag gick och gick.
Börjar allvarligt fundera på om alla problemen jag haft med yrsel och att jag tuppar av kan ha något med nacken att göra. I helgen var jag också så yr att jag trillade ihop och fick kravla mig i säng.
Nä man tycker inte det...Låter inte som den personen skulle vara inspektör om den är så humörstyrd.