Bästa idén hittillsDet gör inte jag hellar, men målad kanzke zkiten blir bättre eller zå zäljer jag den till en av dom zom älzkar dom o köper en annan, zå lipper jag både jobb o problem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bästa idén hittillsDet gör inte jag hellar, men målad kanzke zkiten blir bättre eller zå zäljer jag den till en av dom zom älzkar dom o köper en annan, zå lipper jag både jobb o problem
För att det är svenskt och svenskar....Försökte mig på hela Sverige bakar igen. Men den är outhärdlig. Hur kan just Sveriges version vara så usel? Hela grejen med GBBO är att man bara tävlar för äran att bli star baker. I svenska versionen får man tydligen kontrakt på någon bok och deltagande i andra program. Hemma hos reportagen är inte en snabb, den här personen jobbar med det här, utan det poseras som en fotomodell/influencer, och ska badas bastu med programledaren. Deltagaren sitter och pratar om hur tävlingsinriktad hon är och hur sur hon blir när hon förlorar.
I andra upplagor (och jag har nu sett Australien, Kanada och originalet) är deltagarna alla lika trevliga och hjälpsamma. Domarna lika positiva. Och programledarna - icke kockar - roliga. I Sverige not so much.
Har haft huvudvärk ett tag nu, och allt börjar kännas overkligt. har någon annan råkat ut för det?
Det minns jag nar det hande. Fast inte kommer jag ihag nu exact vad det var och hur det gick till. Men ruskigt otrevligt var det!