Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra där!Sista maskinerna startade. Äter en satsumas och funderar på vad som behöver göras inför morgondagen. Måste få tag på en läkare som kan skriva ut paraflex. Så himla onödigt egentligen. Det är inte direkt narkotikaklassat.
När jag hade katt för länge sen så hade jag en rastgård till henne där hon spenderade mycket tid. Nån ekorre retade henne genom att klättra på utsidan av nätet och sen tog den sig in i rastgården. Det blev en väldans jakt men den slapp undan några gånger.Ekorrar ar djavulen's hantlangare och nar hunden ligger och tittar ut kommer upp pa verandan, stirrar pa hunden, tjattrar och dansar runt tills hunden ar helt hysterisk ... da satter de sig och man kan se hur de njuter
Fick ett plötsligt sug efter popcorn - måste nog poppa en skål !
Hur lyckas man få melass under en matta i hemmetFörsta två maskinerna igång. Insåg inte att min köksmatta hade melass under. Ska bli spännande om den blir ren.
Åh, kettle corn !!Jag fick tag pa en pase "candid kettle corn" harom dagen. Den tog slut valdigt fort och jag gar nu omkring och langtar efter en rejal wok med lock sa jag kan gora mina egna riktigt goda candid cattle corn.
Jag ska INTE kopa en wok. INTE!
det är en underbar gryta!Boeuf bourguignon sägs ju vara "grytornas gryta" och tänka sig att jag skulle bli 35 år med råge innan jag skulle laga det själv . Med oxfond, Zetas röda matlagningsvin och bacon istället för sidfläsk och minus champinjoner och det var ju inte alls tokigt med potatismos till; högreven blev så mör och god! .
Bra där!
Grattis!Stort tack för alla gratulationer
Stort tack för alla gratulationer
Du är kanske bars trött? Sov inatt och kolla hur det känns imorgon.Har haft huvudvärk ett tag nu, och allt börjar kännas overkligt. har någon annan råkat ut för det?