Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej! Inte om det är det som behövs för att den ska användasHädar man om man målar om en gammal stringhylla?![]()
Behövz o behövz, den är i jätte fint zkick men jag vill inte ha en zvart med trähyllorNej! Inte om det är det som behövs för att den ska användas![]()
Är det bra skick så ja en smula " gå direkt till fängelse utan att passera gå"Hädar man om man målar om en gammal stringhylla?![]()
Hädar man om man målar om en gammal stringhylla?![]()
Det jag funderar mer över om du har lurat oss hela tiden med den här "s-grejen"Behövz o behövz, den är i jätte fint zkick men jag vill inte ha en zvart med trähyllor
Zå jag behöver mao förztöra den lite o zen måla om den med gott zamveteÄr det bra skick så ja en smula " gå direkt till fängelse utan att passera gå"
Dåligt skick så kommer du undan med mer
Nej, men jag får kopiera o kliztra in och det tar evigheterDet jag funderar mer över om du har lurat oss hela tiden med den här "s-grejen"???
Hädar man om man målar om en gammal stringhylla?![]()
Nej, men jag får kopiera o kliztra in och det tar evigheter
Det gör inte jag hellar, men målad kanzke zkiten blir bättre eller zå zäljer jag den till en av dom zom älzkar dom o köper en annan, zå lipper jag både jobb o problemDu vet ju vad mitt svar blir...och då gillar jag inte ens stringhyllor!
![]()