Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej! Inte om det är det som behövs för att den ska användasHädar man om man målar om en gammal stringhylla?
Behövz o behövz, den är i jätte fint zkick men jag vill inte ha en zvart med trähyllorNej! Inte om det är det som behövs för att den ska användas
Grattis!Stort tack för alla gratulationer
Är det bra skick så ja en smula " gå direkt till fängelse utan att passera gå"Hädar man om man målar om en gammal stringhylla?
Hädar man om man målar om en gammal stringhylla?
Det jag funderar mer över om du har lurat oss hela tiden med den här "s-grejen" ???Behövz o behövz, den är i jätte fint zkick men jag vill inte ha en zvart med trähyllor
Zå jag behöver mao förztöra den lite o zen måla om den med gott zamveteÄr det bra skick så ja en smula " gå direkt till fängelse utan att passera gå"
Dåligt skick så kommer du undan med mer
Nej, men jag får kopiera o kliztra in och det tar evigheterDet jag funderar mer över om du har lurat oss hela tiden med den här "s-grejen" ???
Hädar man om man målar om en gammal stringhylla?
Nej, men jag får kopiera o kliztra in och det tar evigheter
Det gör inte jag hellar, men målad kanzke zkiten blir bättre eller zå zäljer jag den till en av dom zom älzkar dom o köper en annan, zå lipper jag både jobb o problemDu vet ju vad mitt svar blir... och då gillar jag inte ens stringhyllor!