Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stötte på en likadan som min en gång (bild högre upp i tråden, röd med vita stripes, vita speglar och fälgar) och undrade 1 om jag blivit lite knäpp, 2 om min bil blivit stulen (jag satt alltså i min egen bil ).Vi har en turkos bil! Superpraktiskt för den är lätt att hitta i flock
Den enda nackdelen är de få gångerna man stöter på en likadan bil och blir superförvirrad
Visa bifogad fil 127620
Jag gjorde nåt liknande en gång. Var på väg hem från en träning med hästen och mötte en likadan saab som vi hade då. Skickade sms till min man och frågade vart han var på väg. Han fattade ingenting.Stötte på en likadan som min en gång (bild högre upp i tråden, röd med vita stripes, vita speglar och fälgar) och undrade 1 om jag blivit lite knäpp, 2 om min bil blivit stulen (jag satt alltså i min egen bil ).
Vi har en turkos bil! Superpraktiskt för den är lätt att hitta i flock
Den enda nackdelen är de få gångerna man stöter på en likadan bil och blir superförvirrad
Visa bifogad fil 127620
Det hade varit något det!Den var jättefin! Ska du måla transporten samma ?
Det är ju hemma hos migJag får upprepad reklam på tv om nåt köpcenter som heter Tuna Park. Ingen ledtråd om var i landet det ligger. Aldrig hört talas om, fick googla.
Mysterium varför jag är målgrupp för den reklamen.
Riktar man sig till hela mellansverige kanske man ska antyda geografisk placering?
Då vore det ju logiskt att du får reklamen, som vet vad och var.Det är ju hemma hos mig