Bästa förvaringsväska för borstar?

Jag är också ute efter någon bra förvaring av borstarna mm. Hade tidigare en ryktbox från Börjes, men upplevde den som klumpig och att det samlades skräp i botten. I nuvarande stall använder dem typ små vagnar, men det vill jag inte alls ha!

Jag har den från hööks. Fungerar helt ok men tycker väggarna är lite klena, är någon form av klädd papp. Skulle vilja ha lite robustare faktiskt. Nätet i botten är annars bra, men det samlas en del hår och skräp ändå.

Equipage (lite misshandlad efter 5 års oförsiktig tjänst)
IMG_9109.webp

Jag har Equipage precis som så många andra, har tidgare haft en likadan som du haft, den här verktygsväskan och i en period hade jag en rullvagn från IKEA. Jag gillar att det är nät i botten på den från Equipage, behöver göra rent den mycket mer sällan men jag kan säga att håren från en islandshäst som fäller vinterpäls fastnar rätt bra i botten trots nätet. Skulle jag byta idag så skulle det vara tillbaka till rullvagnen, annars skulle jag behålla min från Equipage. Den är trevlig.

Japp rullvagn om man inte ska flytta runt så mycket!
Jag har equipage stående på översta lagret i rullvagnen så får jag plats med benskydd, flygspray m.m under. Det fungerar jättebra, och väskan är enkel att bara ta med sig

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka