Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har köpt villa och ska flytta på hösten. Känner oro och stress inför flytten. Hur många flyttlådor behövs och hur länge tar det att...
2
Svar
20
· Visningar
1 671
Senast: SaraXX
·
Juridik & Ekonomi Jag har haft min bil inne för en reparation. Nu visade sig att de slarvat och jag måste åka dig igen för en enkel fix. Är jag gnällig om...
Svar
6
· Visningar
721
Senast: Nebraska
·
Trädgård & Växter Ny här i forumet och har postat ett inlägg angående den här växten i Palettbladstråden då jag misstänker att det är ett palettblad men...
Svar
12
· Visningar
2 127
Senast: Maria D
·
Skola & Jobb Hej! Jag har en liten fundering, då det råkade bli lite tokigt för mig här om veckan med jobb. Har nämligen två jobb. Måndag: Sjuk (...
Svar
4
· Visningar
1 084
Senast: MissFideli
·
Kläder & Bli fin Vill ha ny hårblås och en bra locktång. Tittat på nya Dyson, den har ju typ allt, men priset... Jag har fint, rakt hår som lätt blir...
Svar
10
· Visningar
604
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ jag har en tand som lagades för lite över ett år sen. Den behövdes enligt dåvarande tandläkare verkligen lagas. Jag hade inte ont alls...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 865
Senast: Mabuse
·
Mat med en ost som smakar NADA? Finns det något djur som gillar ost? Kan man ha det i matlagning? Man brukar väl vilja ha stark ost i...
Svar
16
· Visningar
1 014
Senast: hastflicka
·
Tjatter Läser en deckare där man bor tillfälligt på Fårö och sen gör dagsutflykter till Stora Karlsö. Gör man verkligen det? Kollade på kartan...
Svar
3
· Visningar
574
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag är komplett usel på ekonomi, men har nu möjlighet att lägga undan en större summa pengar varje månad under en begränsad tid. Jag har...
Svar
18
· Visningar
956
Senast: Eurydome
·
Skola & Jobb Finns det något generellt att säga där? Bakgrund: människa som byter bana och sökt brett till HT23. Har ett par hundra Hp i...
2
Svar
30
· Visningar
3 014
Senast: Murphy
·
Relationer Årets dummaste fråga? Är det för att sabotera eller har kaparen någon nytta av att kapa kontot? Det händer ju lite då och då att konton...
Svar
10
· Visningar
1 256
Senast: Fetaost
·
Hemmet Har vi Charles-Ingvar här? Eller någon släkting? :D Vi har våra pass i ett säkerhetsskåp från Rusta: Detta skåp vill nu inte öppna...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 126
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Känner mig lite okunnig här. Finns det någon som kan upplysa mig lite? Jag kollar på ett avsnitt från Highwall thru hell. Det pratas ju...
Svar
8
· Visningar
609
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 069
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Min husläkare (inte i Sverige) kräver nytt blodprov varje gång jag behöver ett nytt recept. Dvs varje kvartal. Jag är extremt...
Svar
19
· Visningar
1 582
Senast: alazzi
·
Hemmet Halloj Detta med bäddsoffa, vilket aber att få det bra. Jag söker en soffa som behöver vara möjlig o bädda i sin form ”sk...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: manda
·
Kultur Sitter och fikar med min pappa 73 år, musiken rullar som vanligt här hemma och jag ska försöka hitta något som passar alla. Hjälp. Vi är...
Svar
8
· Visningar
709
Senast: Wingates
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
459
Senast: sthu
·
Kultur Ooh allvetande buke-orakel, vars hänger de seriösa banden? Varken jag eller sambon vill använda Facebook, men vi kanske måste i det här...
Svar
2
· Visningar
544
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Varning gnälltråd - Jag blir 45 i år och har drabbats av min första ålderskris. Jag SER JU INTE LÄNGRE. Eller ja jag kan inte läsa! Det...
2
Svar
35
· Visningar
2 383
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp