Visst fan du har ju flyttatFrån vad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst fan du har ju flyttatFrån vad?
Du minns helt korrekt Snart ett år, den 28 januari i år gick flyttlasset hit till Nyköping.Fast @Enya bor ju längre norrut sedan en tid tillbaka, inte alls i Skåne utan i Sörmland om jag inte minns helt fel?
Jag som alltid babblar nästan oavbrutet om Sörmland och Nyköping trodde att typ alla visste det Men sånt ska man inte ta för givet hahahaha Japp, jag svek Skåne för Sörmland Ett bra val, spionen trivs bättre, tycker jag mig uppleva, och jag också förstås även om jag är ensam utan familjen. Vissa val är inte perfekta, men måste på något vis göras, det kändes som ett svårt beslut, men i backspegeln var det helt rätt. Priset för det är högt just nu, men jag misstänker att på längre sikt jämnar det ut sig mer för mig.Visst fan du har ju flyttat
Här ska det enligt SMHi blåsa rejält, men mer stilla har jag sällan sett en begynnande vinternatt.Blåser som fan här, så stannar inomhus idag. Nu blir det ett städ- och packryck
Glass om du har hemma?Bekymrad över sonen som fortfarande har feber, om än lägre temp än innan. Och som i stort sett inte ätit sedan i tisdagskväll…(äter aldrig när han blir sjuk) Det börjar ta på honom rejält nu.
Har hemma men funkar tyvärr inte, han vill inte ha.Glass om du har hemma?
Buljong?Har hemma men funkar tyvärr inte, han vill inte ha.
Sonen är mycket selektiv med mat även i vanliga fall, men ännu värre när han är sjuk. Jag har testat allt jag vet att han tycker om - både i mat-, kak-, godis- och glassväg, men det är tvärstopp. Han vill, men fixar inte känslan av att äta när han är sjuk. En halv pepparkaka och 2dl popcorn är dagens resultat.
Som tur är så dricker han bra, så får i honom juice, Festis och te (med mjölk och honung), så lite energi får han ju i sig i allafall. Men absolut inte tillräckligt.
Tyvärr inget som han äter/dricker.Buljong?