Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min avkomma var/är likadan, så jag lider med digHan vill, men fixar inte känslan av att äta när han är sjuk. En halv pepparkaka och 2dl popcorn är dagens resultat.
Som tur är så dricker han bra, så får i honom juice, Festis och te (med mjölk och honung), så lite energi får han ju i sig i allafall. Men absolut inte tillräckligt.
Vi la 18K på bilen nu i December. Kommer aldrig laga den igen. Går den sönder så kommer vi skita i att ha bil tills vi kan köpa en ny. Hatar bilar.Räkningarna betalda. Hysterisk månad där jag gick back... Bland annat hästmat för 6000 kr. Hoppas att det rättar till sig nästa månad!!
Jag är också vuxen och orkade inte ordna mig en skinkmacka så blev två små lussekatter. Vuxen som sagt Kanske inte optimalt, men så mycket smidigare än att bre en macka med smör och skära skinka...Åt ris a la malta till middag och nu blir det efterrätt = fruktsallad och glass + en irish
Det är jul och jag är vuxen, ok? Frågor på det?!
Älskar friheten med bil. Men hatar när den krånglar. Kommer behöva lägga tio tusen på bilen i januari men kommer inte till jobbet utan bilVi la 18K på bilen nu i December. Kommer aldrig laga den igen. Går den sönder så kommer vi skita i att ha bil tills vi kan köpa en ny. Hatar bilar.
Det är för friheten vi har bil, men till jobb/skola kommer vi till utan bil, bilen är mest för hundarna och att kunna åka till saker för nöjets skull, så vi skulle väl överleva utan.Älskar friheten med bil. Men hatar när den krånglar. Kommer behöva lägga tio tusen på bilen i januari men kommer inte till jobbet utan bil
Inte jag heller. Bilen är ett måste.Älskar friheten med bil. Men hatar när den krånglar. Kommer behöva lägga tio tusen på bilen i januari men kommer inte till jobbet utan bil
Jag ser en stadsbusshållplats från mitt vardagsrumInte jag heller. Bilen är ett måste.
Jag hade behövt göra mig av med hästen samt sluta på jobbet utan bilDet är för friheten vi har bil, men till jobb/skola kommer vi till utan bil, bilen är mest för hundarna och att kunna åka till saker för nöjets skull, så vi skulle väl överleva utan.
Jag har 600 m till centralstationenJag ser en stadsbusshållplats från mitt vardagsrum
Jag har 600 m till centralstationen