Vad Gör Ni På Toaletten?

Jag sa "Vi bokar tid på vårdcentralen för magundersökning, inklusive rumpundersökning då om ni inte kortar era tider på toaletten", då menat frivillig-tiden. 4 personer och en toalett, varav min mage som omväxlande har diarré så det liksom blir akut, det var inte fullt så lätt när två gärna kunde sitta en timme minst vardera. Med mobilen. Det blev lite bättre... en period.
Men alltså sitter folk den där timmen efter dom skitit eller innan? Det förstnämnda känns ju rätt lagom fräscht att sitta och lukta på sin skit en timme? Spolar man och sätter sig på locket eller sitter man kvar på ringen?

🙈

Med tanke på rubriken på den här tråden så är det bara ett svar bland alla andra, dvs ett svar på vad man gör på toaletten - varken mer eller mindre. Så din jämförelse håller inte.
Om du läst ts fråga (inte bara rubriken) så gällde den vad folk gör som sitter där länge

Men alltså sitter folk den där timmen efter dom skitit eller innan? Det förstnämnda känns ju rätt lagom fräscht att sitta och lukta på sin skit en timme? Spolar man och sätter sig på locket eller sitter man kvar på ringen?

🙈
Ingen aning egentligen, men minns specifikt ett tillfälle när ena sonen suttit länge och jag var akut nödig när jag kom hem med hunden efter en timme. Han gick in när jag gick och satt kvar när jag kom, dottern bekräftade att han vägrade gå och hon var kissnödig och han brydde sig inte. Nu behövde jag gå akut och jag röt "Ut nu annars jävlar", han låste omedelbart upp dörren och jag slet upp den och hann precis sätta mig medan han tvättade händerna, redan påklädd och allt när jag öppnad- i samma stund han låste upp. Med andra ord var han redan klar och påklädd liksom.

Att i den här tråden skriva "vadå, man gör väl bara det man ska och går därifrån" är lite som att i en tråd med rubriken "vad underhåller ni er med när ni inte kan sova?" skriva "vadå, det är väl bara att somna." Vi med diverse problem kanske inte behöver bli påminda om hur enkelt det är för alla andra även om jag antar att det är av okunskap som så många gjort den kommentaren.

Med det sagt: Min toa är alltid redo med en bra bok liggandes på bajspallen.
Att man svarar att man själv aldrig sitter där länge behöver dock inte betyda att man inte fattar/dömer ut andra som gör det. 😅

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag har tva rabarber (vad heter det? Tjofraser? plantor?) I ar har jag varit noga att vattna mycket och ofta och jag har aldrig haft sa...
Svar
8
· Visningar
1 357
Senast: hastflicka
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 045
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kropp & Själ Jag ar 30 nu och har lange varit dalig med hudvard. Jag har val anvant nagon cleanser, toner och dagkram, speciellt nar jag brukade...
Svar
10
· Visningar
1 047
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Mandy och Diva fick prova pa "dock diving" for nagra veckor sedan nar vi var i Californien. Mandy hoppade bara i fran rampen som ar pa...
2
Svar
26
· Visningar
2 002
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar