athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är beställt, så kostar antagligen mer än det smakar att byta
Japp ! Från Body Shop:Det brukar ju gå bra att gå till den fysiska butiken och byta.
Men rätt vackert ändå. Tyvärr måste naturens konstinstallation tas ned.Snön och ovädret i torsdags har helt förändrat landskapet här, massor av träd har knäckts och det är rena äventyret att röra sig utomhus.
Man vet att man bor längst ut på fraktalen när äldsta dottern kom igår för julfirande och var tvungen att röja undan och kryssa fram med sin lilla bil på vägen genom bergspasset, hon sade att det hade format sig vackra ”portaler” över vägen på flera ställen där man knappt kom under. Välkommen till Narnia!
Ingen annan har sett det (vi har inte rört på oss alls utanför sen i torsdags) men för att sopbilen ska komma imorgon lär jag behöva röja - de är nog inte lika positiva till den smått fantastiska och unika upplevelsen. Kanske mest för att en sopbil inte kan komma igenom alls.
Då ska du ha en Body Shop som du kan åka tillJapp ! Från Body Shop:
Produkter som köpts online kan bytas och returneras i alla The Body Shop butiker. Så länge din produkt är oöppnad kan du returnera din vara inom 15 dagar.
Har hittat någon slags motsvarighet till Great British bake off, fast med sömnad. Till det äta en skinkmacka och dricks varm choklad. Värdig juldag!
Ska spana in den också! Blev tyvärr inte speciellt inspirerad av Sowing bee. Såg bara ett avsnitt, men det får räckaGreat British Sowing Bee?
Finns ocksa Great British Pottery Throwdown om du uppskattar seriet pa temat "Vanliga britter deltar i snalla tavlingar"
Du har ingen granne med bil och en bogserlina? En liten pegutt brukar vara en piece of cake att få upp på banan igen.Se där
Mulet och oplogat.
Efter att ha tittat till tre svårflörtade katter skulle jag åka hemåt.
Såg inte gatan men siktade på leden utanför. Siktade snett så nu står pegutten med två hjul i tjock snö mellan gata och cykelbana. Körde väl runt 15 km i timmen men lössnö suger fast bra. Bara att knata tillbaka till huset.
Bärgare beräknas om tre timmar ungefär... Så här siter jag i tomt hus och ska fördriva tiden.
Precis ingen som passerar förbi som kan hjälpa till? @tantenDu har ingen granne med bil och en bogserlina? En liten pegutt brukar vara en piece of cake att få upp på banan igen.
Tyvärr inte hemma I byn utan i en näraliggande stad, strax utanför ett litet villaområde. De enda "riktiga" fordon jag vet om befinner sig för långt bort.Du har ingen granne med bil och en bogserlina? En liten pegutt brukar vara en piece of cake att få upp på banan igen.
Nope.Precis ingen som passerar förbi som kan hjälpa till? @tanten