Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skriver du på engelska? Är det en e-bok?För att trotsa jante så är jag det också . Har gjort allt själv, från första bokstav till layouten. Den sista har jag dessutom illustrerat helt själv, och omslaget föreställer mig och min älskade gula.
Är så himla glad att folk vill köpa böckerna också, för det betyder att ännu fler hästar kommer få prova på klickerträning framöver
Har både svenska och engelska varianter. Översättningen går ju rätt snabbt när det gäller kortare böcker där man inte behöver förmedla en skönlitterär känsla. Den första finns även som engelsk e-bok, har tänkt fixa den andra till det också men fick nåt felmeddelande sist och har inte orkat ta tag i att felsökaSkriver du på engelska? Är det en e-bok?
(Nyfiken pga mitt eget författande... )
Säljer du de svenskspråkiga varianterna på amazon också? Mina böcker är skönlitterära, och rätt långa, så översättningen gör man ju kanske inte i en handvändning...Har både svenska och engelska varianter. Översättningen går ju rätt snabbt när det gäller kortare böcker där man inte behöver förmedla en skönlitterär känsla. Den första finns även som engelsk e-bok, har tänkt fixa den andra till det också men fick nåt felmeddelande sist och har inte orkat ta tag i att felsöka
Dom svenska ligger där också, men har bara sålt nåt enstaka exemplar. Tar hem dom och säljer själv iställetSäljer du de svenskspråkiga varianterna på amazon också? Mina böcker är skönlitterära, och rätt långa, så översättningen gör man ju kanske inte i en handvändning...
De ser ju till och med lite sömniga ut...