Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pga visst romfluerande (ja, jag tittar på dig @tornblomma!) så har jag tinat en burk löjrom...
Det tristaste är ju att man inte är immun utan kan få covid när som helst igen...Surar, önskade god jul med en kompis. Hon fick tillbaka sitt smak och luktsinne men det tog fem månader
Dessvärre är ju alla förkylningsvirus sånaDet tristaste är ju att man inte är immun utan kan få covid när som helst igen...
Japp, men det är ju mindre kul om man tappar smak- och luktsinne i 5 månader för att sedan kanske få covid igen efter ett par månader.... Vanligtvis får man ju inte så många bestående symptom av en "helt vanlig" förkylning.Dessvärre är ju alla förkylningsvirus såna
Nej hahaIngen julefrid där inte
Gud jag skulle vara så stolt om jag kunde göra en sån sak.Mina böcker har nått 100 usd i royalties på Amazon den här månaden (första gången det händer). Kanske inte så mycket i andras ögon, men det är en milstolpe för mig och mina få böcker med snäv målgrupp (träna häst med klicker), och framförallt att jag inte behöver lyfta ett finger när någon beställer där så det känns som en gratispeng utan motprestation nu när böckerna redan ligger uppe
För att trotsa jante så är jag det också . Har gjort allt själv, från första bokstav till layouten. Den sista har jag dessutom illustrerat helt själv, och omslaget föreställer mig och min älskade gula.Gud jag skulle vara så stolt om jag kunde göra en sån sak.
All styrka åt dig! Var så stolt som du kan. Det är ett jätte jobb!För att trotsa jante så är jag det också . Har gjort allt själv, från första bokstav till layouten. Den sista har jag dessutom illustrerat helt själv, och omslaget föreställer mig och min älskade gula.
Är så himla glad att folk vill köpa böckerna också, för det betyder att ännu fler hästar kommer få prova på klickerträning framöver