2790 0747 0739Vill gärna ha lite vänner till Pokemon go, så ni som känner för det får gärna skicka mig sina tränarkoder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2790 0747 0739Vill gärna ha lite vänner till Pokemon go, så ni som känner för det får gärna skicka mig sina tränarkoder
SkickadJag har 8152 7031 5226
Skickad2790 0747 0739
SkickadJag har 6056 1753 7404 @MidnightSoul
Jag har: 4100 5458 4553Vill gärna ha lite vänner till Pokemon go, så ni som känner för det får gärna skicka mig sina tränarkoder
SkickadJag har: 4100 5458 4553
Skickat förfråganFriend event i Pokemon Go. Någon mer som behöver nya vänner? Min kod är: 8152 7031 5226
Skickat vänförfråganFriend event i Pokemon Go. Någon mer som behöver nya vänner? Min kod är: 8152 7031 5226
Jag har skickat vänförfråganÅh jag behöver också
2486 8685 7878
Jag synkar inte. Har du ett paket så du kan öppna? (Min hjärna skulle sprängas om jag skulle komma ihåg synkningar, så det är bara att öppna. Jag ska anstränga mig för att inte öppna ev. paket från dig.)Finns NuttyKajsa här och vill synka ägg? vi blir best friends vid nästa paketöppning.
Haha ok jag förstår dig! Jag har inget paket i nuläget, vet inte om du har möjlighet att skicka till mosterbecca?Jag synkar inte. Har du ett paket så du kan öppna? (Min hjärna skulle sprängas om jag skulle komma ihåg synkningar, så det är bara att öppna. Jag ska anstränga mig för att inte öppna ev. paket från dig.)
Det finns inte många som har fått möjlighet att skapa routes ännu, förhoppningsvis kommer det, men det är väldigt ont om sådana i Sverige ännuÄr det någon mer än jag som inte hittar någon route? Är inne en svensk medelstor stad just nu och det finns ingen
Vad dumt När man får uppdrag att utföra, som inte går att utföraDet finns inte många som har fått möjlighet att skapa routes ännu, förhoppningsvis kommer det, men det är väldigt ont om sådana i Sverige ännu
Är det någon mer än jag som inte hittar någon route? Är inne en svensk medelstor stad just nu och det finns ingen