grodan21
Trådstartare
Bara irriterande att jag inte kan göra det nuTror det finns routes i Jönköping som enda ställe just nu. Men det kommer att komma till fler ställen. Uppdraget försvinner ju inte så tids nog kan man slutföra det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara irriterande att jag inte kan göra det nuTror det finns routes i Jönköping som enda ställe just nu. Men det kommer att komma till fler ställen. Uppdraget försvinner ju inte så tids nog kan man slutföra det
Jag har en route i halvstora staden 5mil bort.... Funderar på att ta en dagstur till Göteborg och spela liteBara irriterande att jag inte kan göra det nu
Du har inte fått möjlighet att göra egna ännu?Jag har en route i halvstora staden 5mil bort.... Funderar på att ta en dagstur till Göteborg och spela lite
Nej, inget jag fått. Delas det ut random?Du har inte fått möjlighet att göra egna ännu?
Har återupptagit spelande igen efter typ ett år och det är så mycket nytt!!!Jag har en route nära mitt hem. Jag följde den igår och jag upplevde ingen skillnad. I slutet fick jag iofs 4000 XP, men jag förstår inte vad syftet med dessa routes.
När du går en route ska du hålla utkik efter en liten grön lysande prick. Den kan komma när som på sträckan men på eller väldigt nära linjen. Du trycker på pricken och samlar dessa som godis till Zygarde för att kunna omvandla den. Behövs 50 för att kunna göra detta. Zygarde får man via ett uppdrag.Jag har en route nära mitt hem. Jag följde den igår och jag upplevde ingen skillnad. I slutet fick jag iofs 4000 XP, men jag förstår inte vad syftet med dessa routes.
Du kan bara få en godis per dag per route. Max tre godisar per dagKan man gå fram och tillbaka på en route flera gånger? Det känns ju som enda sättet att samla ihop det man ska.
Ja, då är det bara hoppas fler routes skapas snart. Annars lär det ta tid att hitta godisarDu kan bara få en godis per dag per route. Max tre godisar per dag
Vad använder du för verktyg för att hitta routes? Jag har hittat två i min närhet som inte var listade på gomap.Har återupptagit spelande igen efter typ ett år och det är så mycket nytt!!!
Routes har jag inte engagerat mig i så mycket, bara försökt hitta om det överhuvudtaget finns några. Och som sagt, det finns en inom fem mil...
Jag använder bara spelet. Orkar inte hålla på med andra appar och krångla.Vad använder du för verktyg för att hitta routes? Jag har hittat två i min närhet som inte var listade på gomap.
Spelar i inte alls ofta. Men har lagt till dig som vän iallafall.Jeg trenger venner!
Visa bifogad fil 134073
,jag har lagt till digJeg trenger venner!
Visa bifogad fil 134073
Har också lagt till dig.Jeg trenger venner!
Visa bifogad fil 134073