Skickat vänförfrågan! Börjar på Mi
Tack snälla för alla vänförfrågningar som gjort mig till supermom! (Sonen är överlycklig över alla nya vänner)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skickat vänförfrågan! Börjar på Mi
Jag är så less på uppgiften ”Battle in a raid”. Jag raidar aldrig, tycker väl det känns fånigt att stå och hänga i 2 minuter i ett gathörn.
10000 gilla på detSame!! Avskyr raider med hela mitt hjärta och avskyr dem uppdragen. Okej om man kunde köra dem utan den idiotiska väntetiden innan, men jag avskyr att behöva stå still och vänta som en idiot. Suck. Förstår inte varför jag ska vänta om jag ändå vill köra ensam, det borde finnas som alternativ att köra igång direkt..
De har ökat både stop och gym pga coronaHar de ökat avstånden att nå pokestop på? Har spelat väldigt sporadiskt det här året men numera når jag stopp ifrån jobbet, gjorde jsg inte förut.
Skulle vilja ha några fler aktiva vänner
5301 1655 8080
Skickat, kanske lite sentJag har lagt till dig som vän. (börjar på W) Kanske inte jätteaktiv i perioder men försöker spela lite varje dag.
Kl. Skulle behöva fler vänner för och beta av lite uppdrag: 4100 5458 4553
Skickat kanske lite sentSkulle vilja ha några fler aktiva vänner
5301 1655 8080
Jag tror du får leta upp dina bästa pokemon, kolla med appraise hur många stjärnor de har (tror det är ungefär hur bra de kan bli) och evolva och power up de bästa. Sedan har olika pokemon väldigt olika potential till att bli bra för att slåss med grunts, lättaste är om du kan evolva en Eevee. Tänk på att stardust är värdefullt och inget att slösa med.Väcker en gammal tråd, har precis börjat spela Pokémon Go
Jag är helt novis..
Har lyckats lista ut hur man placerar pokemons i gym så det har jag gjort och tjänat lite coins.
men hur tusan vinner man mot Grunt leaders? Har jag så dåliga Pokémon tips någon?
annat som ni vill tipsa en nybörjare om?
Jag tror du får leta upp dina bästa pokemon, kolla med appraise hur många stjärnor de har (tror det är ungefär hur bra de kan bli) och evolva och power up de bästa. Sedan har olika pokemon väldigt olika potential till att bli höga, lättaste är om du kan evolva en Eevee. Tänk på att stardust är värdefullt och inget att slösa med.
Kanske för att du har det uppdraget? Eller kanske du har en radar igång? (en platta lite som en karta till höger uppe).Tack stardust kan jag nog bli mer sparsam med.
Just nu har jag massor av uppdrag att vinna över Team Rocket men jag träffar bara på de tre leaders hela tiden och de känns för svåra än så länge varför är det bara leaders som dyker upp?
Jag tror du får leta upp dina bästa pokemon, kolla med appraise hur många stjärnor de har (tror det är ungefär hur bra de kan bli) och evolva och power up de bästa. Sedan har olika pokemon väldigt olika potential till att bli bra för att slåss med grunts, lättaste är om du kan evolva en Eevee. Tänk på att stardust är värdefullt och inget att slösa med.
Kanske för att du har det uppdraget? Eller kanske du har en radar igång? (en platta lite som en karta till höger uppe).
Ja den är inte jättehög, men den ser bra ut, det kommer att gå åt en del för att få upp den i CP, dvs se hur långt den kommit i halvmånen ovanför. Samtidigt har den ju kommit långt över hälften vilket är jättebra och många stjärnor som säger att den kan bli maxhög.Jag har den är rackaren, bör jag evolva den alltså?
Visa bifogad fil 59616