Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stoppade ner en helt vanlig ljusslinga pÄ batteri i julstjÀrnorna pÄ barnens rum, dÀr jag har lite samma problem. En sÄn med timerfunktionHaha tanken har slagit mig, men jag fÄr ett smÀrre nervsammanbrott vid blotta tanken pÄ alla sladdar det skulle innebÀra, och vilka uttag de ska sitta i, och hur vi ska fÄ dem att rÀcka hela vÀgen. Det Àr trevligt med stora fönster och mycket takhöjd, men det Àr sannerligen inte sÀrskilt praktiskt nÀr det kommer till att hÀnga saker i nÀmnda fönster! DÀremot funderar jag pÄ att uppgradera nuvarande stjÀrna till en sÄdan dÀr riktigt stor som fyller ut lite mer...
Vi har köpt stjÀrnor med batteri, för att slippa att dra sladdar över hela huset . Det blev otroligt bra (och var lÀtt ).
Visa bifogad fil 133394
Ja, batteridrivna alternativ verkar superpraktiskt men min man vÀgrar av miljömÀssiga skÀl, sÄ jag har inte lyckats driva igenom den idén tyvÀrr!Jag stoppade ner en helt vanlig ljusslinga pÄ batteri i julstjÀrnorna pÄ barnens rum, dÀr jag har lite samma problem. En sÄn med timerfunktion
Ăr julstjĂ€rnor i fönstret en grej Ă€ven i utomlands?Haha tanken har slagit mig, men jag fĂ„r ett smĂ€rre nervsammanbrott vid blotta tanken pĂ„ alla sladdar det skulle innebĂ€ra, och vilka uttag de ska sitta i, och hur vi ska fĂ„ dem att rĂ€cka hela vĂ€gen. Det Ă€r trevligt med stora fönster och mycket takhöjd, men det Ă€r sannerligen inte sĂ€rskilt praktiskt nĂ€r det kommer till att hĂ€nga saker i nĂ€mnda fönster! DĂ€remot funderar jag pĂ„ att uppgradera nuvarande stjĂ€rna till en sĂ„dan dĂ€r riktigt stor som fyller ut lite mer...
Nej, det Ă€r vi nĂ€stan ensamma om och det finns knappt att köpa (jag bestĂ€llde min frĂ„n en onlinebutik som sĂ€ljer nordisk design). NĂ„n enstaka gĂ„ng har jag sett att folk har hĂ€ngt dem mitt i rummet, istĂ€llet för en taklampa, eller helt enkelt som dekoration Ă„ret om fast utan lampa inuti, sĂ„ det verkar inte riktigt ha framgĂ„tt hur det Ă€r tĂ€nkt att man ska anvĂ€nda demĂr julstjĂ€rnor i fönstret en grej Ă€ven i utomlands?
Du fÄr be nÄgon skicka, hÀr finns ju ett extremt stort utbud och ganska billigt för det mesta med. Varenda affÀr har i stort sett.Nej, det Àr vi nÀstan ensamma om och det finns knappt att köpa (jag bestÀllde min frÄn en onlinebutik som sÀljer nordisk design). NÄn enstaka gÄng har jag sett att folk har hÀngt dem mitt i rummet, istÀllet för en taklampa, eller helt enkelt som dekoration Äret om fast utan lampa inuti, sÄ det verkar inte riktigt ha framgÄtt hur det Àr tÀnkt att man ska anvÀnda dem
Jag brukar göra det! Men det har inte blivit av i Är.Har stoppat kryddnejlika i apelsiner och hÀngt upp. Finns det folk som fortfarande gör det, eller Àr det bara jag? Det Àr en sÄn dÀr tradition som följt med sen barnsben.
Jag gjorde det förra Äret. LÄg uppskattning av andra.Har stoppat kryddnejlika i apelsiner och hÀngt upp. Finns det folk som fortfarande gör det, eller Àr det bara jag? Det Àr en sÄn dÀr tradition som följt med sen barnsben.
Jag gör,det luktar gottHar stoppat kryddnejlika i apelsiner och hÀngt upp. Finns det folk som fortfarande gör det, eller Àr det bara jag? Det Àr en sÄn dÀr tradition som följt med sen barnsben.