Inget eller allt pÄ en gÄng, Àr lite hur jag Àr
Ofta Àr jag sÄn med men i det lÀget funkar det inte haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget eller allt pÄ en gÄng, Àr lite hur jag Àr
Det hÀr la konditoriet 600 m bort upp idag...
Visa bifogad fil 132655
Tack för pÄminnelsen! Kom just pÄ att jag köpte en julgransdekoration i form av en pizzabit till min man för nÄgra veckor sedan, den ska han fÄ nÀr vi klÀr granen ikvÀll Om jag bara kan komma pÄ var jag har gömt den, det vill sÀga... SÀkert pÄ ett vÀldigt bra stÀlleJulkrÀftan Àr redo!
Visa bifogad fil 133214
Min man fick en skruvdragare, eftersom det var det första (och enligt honom bÀsta) han köpte nÀr vi flyttade till hus .Tack för pÄminnelsen! Kom just pÄ att jag köpte en julgransdekoration i form av en pizzabit till min man för nÄgra veckor sedan, den ska han fÄ nÀr vi klÀr granen ikvÀll Om jag bara kan komma pÄ var jag har gömt den, det vill sÀga... SÀkert pÄ ett vÀldigt bra stÀlle
Du behöver ju tre stycken stjÀrnor i det fönstret.
Haha tanken har slagit mig, men jag fÄr ett smÀrre nervsammanbrott vid blotta tanken pÄ alla sladdar det skulle innebÀra, och vilka uttag de ska sitta i, och hur vi ska fÄ dem att rÀcka hela vÀgen. Det Àr trevligt med stora fönster och mycket takhöjd, men det Àr sannerligen inte sÀrskilt praktiskt nÀr det kommer till att hÀnga saker i nÀmnda fönster! DÀremot funderar jag pÄ att uppgradera nuvarande stjÀrna till en sÄdan dÀr riktigt stor som fyller ut lite mer...Du behöver ju tre stycken stjÀrnor i det fönstret.
Vi har köpt stjÀrnor med batteri, för att slippa att dra sladdar över hela huset . Det blev otroligt bra (och var lÀtt ).Haha tanken har slagit mig, men jag fÄr ett smÀrre nervsammanbrott vid blotta tanken pÄ alla sladdar det skulle innebÀra, och vilka uttag de ska sitta i, och hur vi ska fÄ dem att rÀcka hela vÀgen. Det Àr trevligt med stora fönster och mycket takhöjd, men det Àr sannerligen inte sÀrskilt praktiskt nÀr det kommer till att hÀnga saker i nÀmnda fönster! DÀremot funderar jag pÄ att uppgradera nuvarande stjÀrna till en sÄdan dÀr riktigt stor som fyller ut lite mer...
Korrekt tÀnkt!DÀremot funderar jag pÄ att uppgradera nuvarande stjÀrna till en sÄdan dÀr riktigt stor som fyller ut lite mer...