Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad spännande! något sånt hade jag velat testa på någon gång!Dottern bjöd på gravad lax och ostbricka som förrätt. Vi blev väldigt mätta redan där. Sen hade hon marinerat kött för att göra koreansk bbc. Plus massor av tillbehör. Vi orkade verkligen inte mycket. Hon hade mat för en jättefamilj.
Åh, vad spännande! något sånt hade jag velat testa på någon gång!
Ooh, vad spännande! Tack för tipset!Arirang (Luntmakargatan vid Hötorget) har Stockholms bästa bulgogi (bbq) tycker jag. Då dit och pröva.
Ooh, vad spännande! Tack för tipset!
Jag fattar att det är skillnad på koreansk bbq och japansk bbq, vet du möjligen vad japansk sådan heter? Så kan jag söka på vad skillnaderna är.. (eller om du har ett tips där också så tar jag jättegärna emot det också!)
Tusen tack!Beror lite på, men teppanyaki när de lagar olika rätter vid bordet är väldigt gott.
God jul!God jul på er alla
Tack för påminnelsen! Deras sista "julkalender avsnitt" ju!Här ska jag bara torka håret en stund, sedan förhoppningsvis sova. Glor lite på "sorted food" så länge.
Jag tänker äta paellaVäldigt julig mat idag – tacos.