Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så förnedrande det är att halka också? Det ser så himla dråpligt ut, det går liksom inte att halka med hedern i behåll. Blöt blev jag också.Jag har haft en så lugn och härlig dag ute i fantastiskt härligt väder men så avslutade jag den med att halka omkull och slå i höften, såpass att det svartnade för ögonen av smärtan. Så nu ligger jag i soffan och tycker lite synd om mig själv istället.
Bokade också tvättstugan idagJag äter linsgryta till middag och passade på att boka tvättstugan. Inga bokningar öht ikväll
Det är verkligen det! Och så det snabba beslutet som måste tas efteråt - ska jag skratta lite dråpligt (och VERKLIGEN dra uppmärksamheten åt mig) eller bara borsta av och fortsätta gå?Så förnedrande det är att halka också? Det ser så himla dråpligt ut, det går liksom inte att halka med hedern i behåll. Blöt blev jag också.
Det är verkligen det! Och så det snabba beslutet som måste tas efteråt - ska jag skratta lite dråpligt (och VERKLIGEN dra uppmärksamheten åt mig) eller bara borsta av och fortsätta gå?
Eller sitta kvar och utlämna sig själv till att någon kanske stannar till och hjälper en ... och/eller när ingen gör det...Det är verkligen det! Och så det snabba beslutet som måste tas efteråt - ska jag skratta lite dråpligt (och VERKLIGEN dra uppmärksamheten åt mig) eller bara borsta av och fortsätta gå?
Bokade också tvättstugan idag
Haha, det också! Vanligtvis skulle jag inte vilja ha hjälp - men jag minns också för något år sedan när jag cyklade omkull rätt illa i en korsning. Jag blödde rejält från både knän och underarmar och folk både gick och körde förbi utan att ens veva ned rutan eller ställa en fråga. Den enda som till slut stannade var en annan cyklist. Jag var lite chockad över det faktiskt. Jag vet att cyklister inte är mest poppis i hela världen i trafiken, men ändå!Eller sitta kvar och utlämna sig själv till att någon kanske stannar till och hjälper en ... och/eller när ingen gör det...
Vi hade en incident här som jag fått höra från en vän. Ett barn som cyklade omkull och bröt bägge armarna. Ingen stannadeHaha, det också! Vanligtvis skulle jag inte vilja ha hjälp - men jag minns också för något år sedan när jag cyklade omkull rätt illa i en korsning. Jag blödde rejält från både knän och underarmar och folk både gick och körde förbi utan att ens veva ned rutan eller ställa en fråga. Den enda som till slut stannade var en annan cyklist. Jag var lite chockad över det faktiskt. Jag vet att cyklister inte är mest poppis i hela världen i trafiken, men ändå!