Ensamma i jul

Jag har inte tagit ett enda julfoto på ett enda djur i år. Funderar lite inspirerat på att stoppa ned katten i min enda julmössa. :D

Jag försökte förgäves fota mina tillsammans. Det här blev bästa kortet. :laugh:

IMG_4702.webp

Efter en lugn morgon-förmiddag (nåväl, vid 15:30) kom mitt pyssliga sällskap för mat och hon tog även med toppstjärne-material (varför vill autocorrect ha hoppstjärten? Vad ÄR det ens? Och vill hoppstjärten verkligen vara i granens topp? :nailbiting: ). Efter pyssel och mat åkte de och jag har jag sovit framför brasan i godan ro. Perfekt jul. Stjärnan är daterad julen -23 och eventuellt blev toppstjärnemakning en ny jultradition? Inse hur många stjärnor jag kommer ha när jag fyller åttio.:love::rofl:
IMG_1342.webp

Nu känns det som way past my bedtime och jag väntar på att magiskt teleporteras till sängen eller något. :sleep:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 464
Senast: sardellen
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 641
Senast: Acto
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 440
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 920
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix