Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns ju även AI för röster samt även videor. Det är ruskigt obehagligt dels hur enkelt det är att kopiera någon, samt hur lättvindigt folk gör det. Som utan vidare använder skådespelares röster för att säga saker trots att skådespelaren ifråga aldrig hade gått med på något sådant. Och desto mer folk använder det, desto bättre blir den på att återskapa och få det mer verklighetstroget.Min dröm är att ha en logga ritad av Lena Furberg. Det vore -så enkelt- för mig att knappa in en beskrivning i en generator, fixa lite med favoritresultaten och BAM- en gratis logga i rätt stil.
Men jag har inte råd att köpa tiden och kunskapen det tar för Lena att göra en logga till mig. Att generera en bild är gratis för mig, men det kostar alla som faktiskt kan skapa, deras levebröd. De får inte betalt, och de får inte frågan om det är OK att använda deras material för att träna AI.
Jag vill att Lena ska få betalt för sitt jobb, så jag tycker att "generativ AI" är ren skit.
Så fin den var
Tack @Tranan , jag är så nöjd med hur den blevSå fin den var
Det här är ett av mina första försök att skapa olika färglager i Midjourney.
Blev otroligt nöjd med resultatet så denna är nu Novembers bild i min egen kalender för 2024
Visa bifogad fil 134945
Tack så jättemycketRiktigt fina bilder båda två!
Jätte snygga lagerDet här är ett av mina första försök att skapa olika färglager i Midjourney.
Blev otroligt nöjd med resultatet så denna är nu Novembers bild i min egen kalender för 2024
Visa bifogad fil 134945
Vad menas med färglager?Det här är ett av mina första försök att skapa olika färglager i Midjourney.
Visa bifogad fil 134945
Så finGjorde denna för ett tag senVisa bifogad fil 135264