Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 972
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Någon som har väldigt fint hår (fint alltså som i väldigt tunna hårstrån inte som i vackert 😅) som har hittat en fungerande fuktgivande...
Svar
10
· Visningar
727
Senast: Jfrelin
·
Kropp & Själ Är det någon som har erfarenhet av privat psykiatrisk vård? Min pappas sambo mår dåligt och har 2 självmordsförsök i närtid. Hon...
Svar
1
· Visningar
642
Senast: Bansai
·
IT & mobiler Enligt mitt antivirusprogram har jag massor av spårare från olika sidor som spårar vad jag gör på nätet, för att kunna anpassa annonser...
2
Svar
20
· Visningar
1 252
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Ramlade av hästen igår och slog mig så illa att jag har legat i sängen hela dagen med värmemadrass och ätit värktabletter. Min sambo har...
Svar
4
· Visningar
633
Fritid Jag har nu fyllt i bifogad blankett om tillfälligt visum till Skåne. Men det står inte var jag ska skicka den ? Någon som vet? Skånes...
2
Svar
31
· Visningar
1 960
Trädgård & Växter Jag vill minnas att vi hade en generell krukväxttråd en gång i tiden men nu kan jag inte hitta den. Jag ville så gärna dela med mig att...
Svar
12
· Visningar
688
Fordon Samtliga kanaler på bilradion brusar bara. Den hittar heller inga kanaler om jag gör en sökning. Vad kan vara fel och vad gör jag åt det?
5 6 7
Svar
137
· Visningar
5 774
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Jag sålde en sak Den fungerade bara delvis vid ankomst Erbjöd mig att ta tillbaka den Köparen valde att behålla mot sänkt pris. Nu vill...
Svar
13
· Visningar
1 541
Senast: Rosett
·
Hemmet Måste köpa en ny tvättmaskin och det blir nog en Logik. Men har aldrig hört talas om det märket tidigare. Är det ett bra märke? Någon...
Svar
2
· Visningar
1 309
Samhälle Jag har iofs inget att komma med i frågan ... men är JÄTTEförvånad över att ett forum som Buke inte tagit upp händelserna alls?? How...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 044
Senast: golit
·
Kläder & Bli fin Letar efter lite vettiga friluftsbyxor, helst med låg midja - medelhög går eventuellt bra med mycket stretch och skönt/mjukt/smidigt...
2
Svar
23
· Visningar
1 886
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 382
Senast: Lilla
·
Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
1 094
Samhälle Såg första avsnittet av den danska serien Huset. Glatt överraskad blev jag. Där får man se vilket klientel gängkriminella är. Sen kommer...
2
Svar
22
· Visningar
1 766
Senast: Smoothi
·
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 268
Kropp & Själ Någon som använder menstrosor som primärt mensskydd? Jag har testat menskopp nu några månader och känner att det inte är något för mig...
Svar
7
· Visningar
950
Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
773
Samhälle Hej, fick ett brev från postnord om moms och tull på mitt paket från England. Trodde jag skulle behöva betala moms men när jag acceptera...
Svar
4
· Visningar
897
Kropp & Själ Äter en del vitaminer i form av kapslar och det är hemskt! Kräks nästan av varje och det är flera stycken 😂 ibland ”fastnar” de halvvägs...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 027
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka