Görel
Moderator
Tänkte på den här tråden igår när jag råkade gå in i en underklädesbutik som tidigare har diskuterats på grund av deras påflugna personal. Jag hinner tillbringa typ 30 sekunder vid reastället innan personalen springer fram till mig och frågar hur hon kan hjälpa mig, inte om hon kan göra det. Jag blev förskräckt över hennes sätt och säger att hon kan göra det genom att låta mig titta på sortimentet ifred. Hon svarade inte som andra gjort, med att be mig säga till om jag behöver hjälp, utan hon blev sur och förnärmad, och flyttade inte på sig. Så jag suckade och sa att det här går inte, och gick ut ur butiken. Kommer inte tillbaka.
Tänk om man hade kunnat välja korg eller ha något annat system istället för detta påflugna sätt. Jag vet flera som undviker de butikerna just därför, de hade säkert fått fler kunder om de varit lite mer inkännande istället.
Tänk om man hade kunnat välja korg eller ha något annat system istället för detta påflugna sätt. Jag vet flera som undviker de butikerna just därför, de hade säkert fått fler kunder om de varit lite mer inkännande istället.