Fru_Tuvstarr
Trådstartare
Jaja helt klart rimligt pris .Jag satt nyss på ebay och tyckte 600 kr för den var helt rimligt så jag är på din sida.
Jag saknar också pumpkin season här, så höstigt söt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaja helt klart rimligt pris .Jag satt nyss på ebay och tyckte 600 kr för den var helt rimligt så jag är på din sida.
Jag saknar också pumpkin season här, så höstigt söt!
Jag tycker konstgjort är fruktansvärt. Allvarligt parfym är vidrigt.Ja jag tycker det. Alla behöver inte tycka samma som mig.
Det jag känner främst är att nordamerika fokuserar mycket på känslan som doften ska framkalla och mindre på själva doften. Och det är ju så doft ska vara, det ska liksom framkalla förnimmelse av något.Jag har varit lite på jakt efter höstdekorationer och doftljus och jag är förvånad över att det inte finns mer! Helt klart besviken och avundsjuk på usa (även om jag förstår att det är bra med mindre konsumtion och en bapiljard produkter överallt).
Ja men eller hur?Jag har varit lite på jakt efter höstdekorationer och doftljus och jag är förvånad över att det inte finns mer! Helt klart besviken och avundsjuk på usa (även om jag förstår att det är bra med mindre konsumtion och en bapiljard produkter överallt).
Jag håller helt med om det här med höstdekorationer - det hade gärna fått finnas lite mer trevlig höstdekorationer, för att göra hösten lite trevligare. Jag tror jag började leta efter det förra hösten, hittade inget jag tyckte om (mest bara plastskelett och liknande...), hittade någon liten sak på en marknad i somras, och tänker fortsätta leta denna hösten. Hösten har ju en tendens att bli mörk och blöt och kall, så då hade det varit trevligt att ha något som gjorde den lite trevligare och mysigareJag har varit lite på jakt efter höstdekorationer och doftljus och jag är förvånad över att det inte finns mer! Helt klart besviken och avundsjuk på usa (även om jag förstår att det är bra med mindre konsumtion och en bapiljard produkter överallt).
Tänkte samma. Ett nytt sånt stort ljus luktar massor till och med otäntRituals?
Och jag tycker vissa hundar luktar så illa! Häst funkar så länge det inte är utblandat med hästskit. Vilket det ofta är.