Rituals?Ja doftljus har jag koll på och köper från speciella affärer.
Men inte det andra. Om tex Rusta säljer en hösttvål är doften typ lika med noll. Jag vill ha ordentliga saker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rituals?Ja doftljus har jag koll på och köper från speciella affärer.
Men inte det andra. Om tex Rusta säljer en hösttvål är doften typ lika med noll. Jag vill ha ordentliga saker!
Jag vet, det är det som är så tråkigt. Svenskar kan vara så oerhört trista.
Och jag tycker det är hemskt att känna lukt av andra människors kroppslukt.Nej, sköna, för mig som förvisso älskar dofter men är känslig för dofter jag utsätts för utan samtycke (dvs andras).
Det är underbart att slippa stank av sköljmedel, spraydeodorant, och andra hemskheter.
Och jag tycker det är hemskt att känna lukt av andra människors kroppslukt.
Och jag tycker det är hemskt att känna lukt av andra människors kroppslukt.
Så vidrigt! Men även vanlig kroppslukt.Men det känner man ju ändå, men då svett PLUS parfym. Superäckligt!
Ok Voluspa är inte bra doftljus, då vet jag.De som du listar är inte tillräckligt bra doftljus. Jag har massor av doftljus och köper mest från utlandet. Vi kan egentligen bortse från just doftljus (även om det hade varit kul att kunna köpa sådana ljus även i vanliga affärer). Men tittar man på ica så får man upp detta? Så jäkla trista ljus.
Ica ljus
På ÖoB får man detta:
ÖoB
Jag vill ha DETTA:
Ordentliga höstdofter
Oh jag hatar när man döper lukter eller smaker till något i still med "Autumn drive" och "Sunshine wood" - jag vill veta vad det luktar eller smakar, inte läsa någons idé om ett kort poemJag vill ha DETTA:
Ordentliga höstdofter
Så vidrigt! Men även vanlig kroppslukt.
Det kan man om man läser doftnoterna.Oh jag hatar när man döper lukter eller smaker till något i still med "Autumn drive" och "Sunshine wood" - jag vill veta vad det luktar eller smakar, inte läsa någons idé om ett kort poem
Nej det luktar hemskt. Häst och hund doftar gott men absolut inte människa.Menar du något annat än svett, otvättat hår, eller i värsta fall otvättad rumpa?
Det kan inte döljas av parfym, för mig iaf.
Men klart man måste få lukta människa? Du sprayar väl inte parfym på din hund eller häst?
Jag älskar doften av varm ren hud. Parfym får mina ögon att rinna. Alla är vi olika.Nej det luktar hemskt. Häst och hund doftar gott men absolut inte människa.
Nej det luktar hemskt. Häst och hund doftar gott men absolut inte människa.
Jag bryr mig inte! Det är en av mina absoluta favoritdofter.Detta fick mig att tänka på the myth of the mountain lodge candle (länk) , något av det bästa jag läst
Jo det är de. Bara inga dofter som tilltalar mig så mycket.Ok Voluspa är inte bra doftljus, då vet jag.
Jag satt nyss på ebay och tyckte 600 kr för den var helt rimligt så jag är på din sida.Jag bryr mig inte! Det är en av mina absoluta favoritdofter.
Ja herregud vad äckligt. Lukta människa.Och jag tycker det är hemskt att känna lukt av andra människors kroppslukt.
Ja jag tycker det. Alla behöver inte tycka samma som mig.Ja herregud vad äckligt. Lukta människa.