Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 802
Senast: Badger
·
Fordon På jobbet har vi en liten elbil, men som egentligen är registrerad som motorcykel. En Addax är det. Igår var jag till besiktningen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 613
Senast: lundsbo
·
IT & mobiler Behöver fixa en lösning för att det glappar så mycket att jag inte lyckas ladda datorn längre. Hur exakt behöver det vara med rätt...
Svar
17
· Visningar
911
Kropp & Själ Då är det en tjej som går omkring på stan och frågar folk, kiss or slap. Då får personen välja på kiss eller slap. Väljer man kiss så...
Svar
18
· Visningar
1 664
Senast: Sel
·
Samhälle Vad tycker ni om det? Tror det är mest ett storstadsfenomen. Innebär är att restaurangen tar betalt om man inte avbokar en viss tid...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 628
Fritid Vandring två nätter, tre dagar med två personer. Vad behöver man ha med och hur mycket kan man räkna med att packningen kommer att väga...
Svar
9
· Visningar
609
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Det som är värst med min ankolyserande spondylit är bäckenet. Värken och tröttheten. Ni har säkert sprungit eller gått så benen är helt...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 731
Relationer Försöker att förklara kortfattat utan att ge för mycket info.. Min mamma är sjuk, och kommer inte att bli frisk igen. Vi i familjen...
Svar
8
· Visningar
1 594
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Mitt gym ska byta cirkelträningsmaskiner och nu ska det komma något som heter egym. Och då blir det ett uppehåll på nästan 2 veckor...
2
Svar
36
· Visningar
4 152
Senast: alazzi
·
Trädgård & Växter Jag funderar på att köpa robotgräsklippare och även om det senaste åren inte varit några igelkottar häromkring vill jag ju ha en som är...
Svar
9
· Visningar
1 120
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645
Kropp & Själ Får ont i magen av nästan allt. Provar vad som fungerar och det är väldigt få saker. Keso. Vitt bröd (så det är inte celiaki), riskakor...
Svar
8
· Visningar
972
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
83 018
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har så mycket tankar, drömmar och idéer. Känns nästan lite jäktigt stundtals att hinna med att göra dessa till verklighet. Men nu...
Svar
0
· Visningar
602
Tjatter Jag läste i en tråd på annat håll om folk på självplock av jordgubbar som sett fina jordgubbar någon rad bort och då kilat dit istället...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 064
Senast: turbofling
·
Juridik & Ekonomi Min mamma dog innan sina egna föräldrar, dvs innan min mormor och morfar. Min mormor och morfar hade även två andra barn. När min...
Svar
1
· Visningar
1 088
Senast: Piaff
·
Hemmet Vet inte om jag orkar utstå ännu en varm sommar i lägenheten så nu har jag börjat kika på det här med AC. Jag avskyr egentligen att ha...
Svar
18
· Visningar
1 505
Senast: Zpunk
·
Kropp & Själ Jag är just nu extremt förvirrad 🤯😳😵 Extremt kortfattat så fick jag Provera utskrivet för att i kombination med p spruta förhoppningsvis...
Svar
9
· Visningar
1 647
Senast: Jojo
·
Hemmet Det börjar vara dags för mig att investera en ny säng. Jag har ont i kroppen på grund av några avflygningar i yngre dagar som nu börjar...
Svar
1
· Visningar
343
Senast: Mia_R
·
Fordon Hej är det någon mer som har samma problem som jag? Jag försöker ta lån så jag kan köpa en ny bil då min gått sönder och jag är i akut...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
12 367
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp