Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Skar mig i fingret för två dagar sen, såg inte så djupt ut då men ser nu att det är rätt djupt och det är en rätt stor glipa. Borde...
Svar
6
· Visningar
608
Senast: Mia_R
·
Tjatter Någon som klippt sig där nyligen? Är ni nöjda eller är det ett ställe man ska undvika? Är det prisvärt? Vill klippa mina slitna toppar...
Svar
18
· Visningar
1 480
Senast: MiaMia
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på fritidsbyxor. Har ett par från Hööks som sitter bra men är ute efter något lite stabilare/mer rejält. Beställde ett...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: Red_Chili
·
Juridik & Ekonomi Jag kommer ev gå över gränsen för statlig skatt i år. Sköts det automatiskt då, eller måste jag själv se till att det dras? Syns det som...
2
Svar
36
· Visningar
2 021
Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 850
Senast: tuaphua
·
Samhälle För jag fattar inte. Om en 15-åring begår ett grovt kan man inte dömas till fängelse om jag har fattat det rätt för då ä man inte vuxen...
Svar
8
· Visningar
1 108
Juridik & Ekonomi hej! jag är en tjej på 15 år som vill tjäna pengar men vet inte riktigt hur? har ni några tips? :D
Svar
18
· Visningar
1 126
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
15 741
·
Kultur Kära buke, har ni några tips på bra HBTQ+ böcker? Främst fakta (men ge gärna skönlitteratur tips också om ni har något). Historia...
Svar
12
· Visningar
1 054
Kropp & Själ Någon som kan tipsa? Jag bor mitt ute i ingenstans och har långt till någon riktig sminkbutik. Hinner inte åka dit. Det enda som finns...
Svar
16
· Visningar
1 013
Senast: tuaphua
·
Kultur Fråga från en som ligger lite efter 😁 Är det värt att se serien? Var ser man den bäst/enklast/billigast isf?
2 3
Svar
42
· Visningar
2 068
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Om man ska söka en högskoleutbildning och det står 'Grundläggande behörighet' som behörighetskrav, visst ingår det som förut hette Matte...
Svar
3
· Visningar
538
·
Mat Allvetande buke! När jag gick i grundskolan 2001-2011, så serverades på fredagar alltid soppa och mjukt bröd. Det bästa var de fredagar...
Svar
7
· Visningar
793
Senast: cambodia
·
Tjatter Fick en inbjudan från en vän/fd kollega som gifter sig snart, inbjudan kom 2 veckor innan bröllopet. Nu vet jag att de kör väldigt...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 924
Tjatter Det är kallt på morgonen och tvätten tar två dagar att torka. Jag bor i Ög hur är det hos er?
2 3
Svar
40
· Visningar
1 781
Senast: fejko
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 874
Senast: lingonben
·
Svar
24
· Visningar
2 582
Senast: Smoothi
·
Fordon Bilen är på verkstad med trasig lambdasond. Bilförsäkringen ersätter hyrbil om skadan omfattas av villkoren i bilden. Verkstaden ringde...
Svar
8
· Visningar
993
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
3 399
Fritid Nästa vecka ska jag på visning på en chokladfabrik med en kompis ska bli så kul att kliva in i chokladens underbara värld. Avslutas...
Svar
7
· Visningar
567
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka