Ja! den också, den saknar jagInstämmer. Sen är väl inte nöten med kola kvar heller? Fast den finns iaf i twistpåsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! den också, den saknar jagInstämmer. Sen är väl inte nöten med kola kvar heller? Fast den finns iaf i twistpåsen.
Kan de inte ändrat ingredienserna. Kokosoljan som de häller i allting numera måste ju ha bytts in mot någonting annat som fanns tidigare.Pigall var min favorit i början av 2000, men nu kan jag inte med den riktigt, den smakar inte samma!
Nu har jag glömt vilka som saknades men höstnougat gillade jag, och pärlnougat(?).Jag tycker om alla praliner i Paradis/Aladdin utom just hallon/lakrits och jordgubbscreme. Är dock inte så mycket för Marabous nougat eller tryffel generellt sett och de flesta praliner innehåller ju det, så jag köper hellre någon annan pralinask. Saknar körsbär i likör, men gillar apelsin/kanel, kokoskola och höstnougat.
Vilka praliner saknar du, @Rosett? Och ni andra som tycker att askarna förändrats för mycket?
De är kvar!Nu har jag glömt vilka som saknades men höstnougat gillade jag, och pärlnougat(?).
Det var ingen höstnougat i asken jag kollade på igår. Inte pärlnougat heller, vad jag minns. Kollade speciellt efter höstnougat men den fanns ej.De är kvar!
Nej, vad tråkigt om de tagit bort den i år… höstnougaten var den enda jag verkligen gillade.Det var ingen höstnougat i asken jag kollade på igår. Inte pärlnougat heller, vad jag minns. Kollade speciellt efter höstnougat men den fanns ej.
Pärlnougaten är ju juvelen! Jag kanske inte har så höga tankar om Marabous chokladaskar men om dom tagit bort den är allt hopp förlorat.Det var ingen höstnougat i asken jag kollade på igår. Inte pärlnougat heller, vad jag minns. Kollade speciellt efter höstnougat men den fanns ej.
Tänkte köpa en Paradis idag men kollade på baksidan och såg ca 2 praliner som jag gillar, resten var konstiga smakblandningar. Nån hade salt hallonfyllning, om jag minns rätt.
Jag tycker de har gått bananas med att ändra pralinerna, så har slutat köpa.
Vad var det för fel på de gamla vanliga pralinerna ... saknar dem.
Ja, de har ändrat för mycket. Fast det var rätt kasst innan också.
Men de enda riktigt goda försvann.
Först den helt unikt goda körsbärslikören.
Sedan trillingnöten.
De två ändringarna var nådastöten, varav den först dräpande. Sen dess har noll askar inhandlats och ingen har riktigt saknat dem.
I de jag köpt finns höstnougat och pärlnougat.Det var ingen höstnougat i asken jag kollade på igår. Inte pärlnougat heller, vad jag minns. Kollade speciellt efter höstnougat men den fanns ej.
Förtydligande: jag äter alltså några chokladbitar - inte askarI de jag köpt finns höstnougat och pärlnougat.
Jag köper varje år. Det är en HELIG TRADITION - fast att jag bara äter några stycken.
Köper också till brevbäraren, tidningsbudet, sopgubben och han som tömmer trekammarbrunnen.
Visa bifogad fil 134106
Går jag in för det eller går jag inte in för det?!
Apelsinkanel kan inte vara god alltså. Det hör man på namnet. Det låter verkligen som en konstig kombo.De flesta ändringar har vart hyfsat okej, och i fallet hallonlakrits helt fantastiskt! Dock har en del floppar kommit, jordgubbscreme och apelsinkanel är saknar körsbärslikören!
Apelsinkanel kan inte vara god alltså. Det hör man på namnet. Det låter verkligen som en konstig kombo.
KvarNej, vad tråkigt om de tagit bort den i år… höstnougaten var den enda jag verkligen gillade.