Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han var ju bara kantor i kyrkan så det var inget kyrkligt i skolan. Mer än kanske någon julpsalm men mycket musik var det och när han tyckte vi var för jobbiga så blev det 10 minuters pingis. Där var han nog lite för sin tid. Tror aldrig vi satt mer än max 1 timme innan rörelsepausOkej, jag kan nog fortfarande inte gilla. Det låter hemskt. Ännu värre att han hade med kyrkan att göra, men jag kan uppskatta att du uppskattade det!
Första pw efter Coronan. 167 i maxpuls, snitt 139. Känns inte helt okej faktiskt
Men vad f-n... Skjut mig, det är -20!
Det är snart 3 veckor sedan jag blev frisk.Jag har haft runt 120-130 i vilopuls ett tag nu. Inte för att jag var direkt Gunde Svan innan men det suger röv. Hoppas du får ner pulsen inom kort. Hur länge sen var det du blev frisk från coronan? Kommer du få ngn uppföljning från vården?
Vart hittar du den dokumentären? Kaptenen fick väl livstid eller hur blev det?
Inte oväntat ändå väl? Tycker oftast februari brukar vara den kallaste månaden på hela vintern, i alla fall här! Fast denna vinter återstår att se; vi hade för ovanlighetens skull vinterkyla nästan hela december och drygt 20 grader kallt vilket snarare brukar komma i februari än december.Men vad f-n... Skjut mig, det är -20!