Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej, jag kan nog fortfarande inte gilla. Det låter hemskt. :p Ännu värre att han hade med kyrkan att göra, men jag kan uppskatta att du uppskattade det! :)
Han var ju bara kantor i kyrkan så det var inget kyrkligt i skolan. Mer än kanske någon julpsalm 🤔 men mycket musik var det 👍 och när han tyckte vi var för jobbiga så blev det 10 minuters pingis. Där var han nog lite för sin tid. Tror aldrig vi satt mer än max 1 timme innan rörelsepaus
 
Första pw efter Coronan. 167 i maxpuls, snitt 139. Känns inte helt okej faktiskt 😔

Jag har haft runt 120-130 i vilopuls ett tag nu. Inte för att jag var direkt Gunde Svan innan 😆 men det suger röv. Hoppas du får ner pulsen inom kort. Hur länge sen var det du blev frisk från coronan? Kommer du få ngn uppföljning från vården?
 
Senast ändrad av en moderator:
God morgon I kylan (9 grader kallt ute, knappt 16 varmt i köket) på första dagen av sista vintermånaden😁. Efter den förra orimligt dyra elräkningen drog vi ner på användningen av elementen och haft dem då och då när priset varit lägre och eldat desto mer; vintern innebär ju torr luft och ännu torrare blir det ju när man eldar varmt och det märks väl när man får stötar av katterna 🤪😅 men givetvis försöker vi fukta ner med en skål vatten på kamin och så hänger vi tvätten i v-rummet med. Jag har även slutat bada överdrivet ofta istället för att duscha och det gör ju sitt till med så utan svårigheter lyckades vi dra ner förbrukningen 41 procent jämfört med förra januari! 😊. Varje mindre krona till staten är en bra krona ✌.
 
På jobb men har svårt att fokusera. Har Noll motivation även om jag har några roliga saker att ta itu med

Huliganerna är nöjda dock då jag tog med ett stoort ben till dem var. De bråkade lite om samma ben men nu har de somnat i samma hundkorg. De är värre än små barn :rofl:

Blir nog en bra dag ändå det här :)
 
Jag har haft runt 120-130 i vilopuls ett tag nu. Inte för att jag var direkt Gunde Svan innan 😆 men det suger röv. Hoppas du får ner pulsen inom kort. Hur länge sen var det du blev frisk från coronan? Kommer du få ngn uppföljning från vården?
Det är snart 3 veckor sedan jag blev frisk.
Ingen uppföljning av vården.

Det suger verkligen. Jag hade tänkt testa träna ett ordentligt pass denna veckan men det får nog skjutas på det tag till 😔
 
Vaknade med magont delux. Funderade på hur de kunde komma sig tills jag kom på att jag igår tog metformin 😑 Den medicinen suger delux. Men sluppit kallsvettas inatt iaf 🤪 Brukar annars komma som ett brev på posten.

Alla hästar kom ut strax efter sju, och hunnit ringa försäkringsbolaget angående bilen och nu kanske jag vågar äta frukost om magen håller med.
 
Drar mig i sängen, försöker hitta kraft att gå upp och sätta mig i köket, och fixa kaffe.

Har nog pressat tänder ordentligt i natt, huvudvärk och ont. Kanske bli bättre på att använda den där bettskenan för tusentals kronor VARJE natt, hmm Lightzone?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 284
Senast: Tuvstarr
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp