Den tavlan har min frisör oxå
Och aven min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den tavlan har min frisör oxå
Skittavla!Och aven min
Ingen aning, men har de så dålig smak går jag hellre till någon annan.Men vad är det för tavla alla frisörer har?!
Jahaa…
Gå för allt ni gör inte till min frisör!!!Och aven min
Så roligt! Vill du berätta vad det är för jobb?Tjoho! Jag har arbetsintervju på fredag!
Du åt väl knäckebröd?Har sån värk nu
Och har inte ätit bröd idag
Men så är det
Spännande!! *lycka till spark i arslet*Vikariat bara tyvärr, men med tanke på personalomsättningen på det stället lär jag kunna få fast.
Jag är ledsen men fy farao vilken mardröm, jag hade skolkat en timme varje morgon och 2 timmar varje fredag. Minst! Jag hoppas att sånt inte är helt lagligt idag enligt läroplanen, lite mer allvarligt.Jag gick på en liten byskola med 3 klassrum. Läraren i 5/6an var även kantor i kyrkan.
1 timme varje morgon spelade han klassisk musik för oss och så skulle vi skriva upp allt vi visste om stycket. Kompositör, Årtal mm
Höll vi på att somna så drog han upp volymen och väckte halva byn
Fredagarna kom hela skolan ner för 2 timmars kör-övning.
Man får räkna med ca 3 månader innan man ser resultat fullt ut.Bra! Men du måste låta det ta lite tid. En dag ger inget resultat. Jag har ätit antiinflammatorisk kost nu i 4 veckor. Äter inte hard core, men har tagit bort allt gluten, och allt tillsatt socker. Fuskar med lite ris/potatis ibland, äter tex en klick turkisk yoghurt här och där men annars mkt restriktiv med mejeriprodukter.
Märker klar förbättring! Har absolut ont men kan tex gå utan att skrika rakt ut på morgonen. Och känner mig inte alls lika stel i kroppen.