Kul! Vad för jobb?Tjoho! Jag har arbetsintervju på fredag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul! Vad för jobb?Tjoho! Jag har arbetsintervju på fredag!
Miljöhandläggare inom lantbruk.Kul! Vad för jobb?
Kul! Tillsvidareanställning?Miljöhandläggare inom lantbruk.
Eller? Silvertejpen hägrar..Känner mig typ pigg? Ev inbillar jag mig men överväger att gå ner till källaren och reka läget bara för att röra lite på mig
Vikariat bara tyvärr, men med tanke på personalomsättningen på det stället lär jag kunna få fast.Kul! Tillsvidareanställning?
utan för att jag absolut avskyr att sitta hos frisören. Det är värre än tandläkaren.
Tjoho! Jag har arbetsintervju på fredag!
Kom och tänka på min junior här hemma som har musikprov till veckan i ämnet: Känna till de stora kompositörerna och deras mest kända verk.
På tal om din brf, alltså din långhårige granne……………………………… oh my lord, 15-åriga kolblakkur är kärEn snubbe från brf-styrelsen ringde tidigare. Han bara ”jag tänkte att jag skulle ringa om en grej”.
Jag: ”okej vad gäller saken?”
Han: ”nej men jag pratade med xxx och vi sa att det är fint att vi har dig så jag tänkte jag kan ju lika gärna ringa och säga det till dig”.
Gulligt ändå
Kom och tänka på min junior här hemma som har musikprov till veckan i ämnet: Känna till de stora kompositörerna och deras mest kända verk.
Jag: Ska vi ha förhör inför provet? Ska vi lyssna? Ska jag spela dom för dig på pianot?
Junioren: N E J !!
Jag: Fasen också
På tal om din brf, alltså din långhårige granne……………………………… oh my lord, 15-åriga kolblakkur är kär
Det kanske han är men 15-åriga kolblakkur bryr sig inteHaha du menar han som är gift med en snubbe?
(Förstår känslan Kolblackur 15 år Han är helt fantastisk! )