Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade du frågat Farmartjänst?Första dagen med varannandagsutdelning av post på våra postnummer. Det var riktigt spännande i morse! Är snart klar med min runda för dagen, har ca 1h kvar, men arbetstid till 1630. Vette tusan vad jag ska hitta på sen. Springa runt och se förvirrad ut kanske?
Snickarjakten går vidare. Hittills inget napp, ringt fem olika firmor.
Råkat ut för nåt skit som vanligt Sår på hornhinnan. Helvete vad ont det gör
Vadå löjlig ?!?! Jag älskar att fortfarande vara "löjligt"/galet hästtokig . Låter bra det däraTack! Vad glad jag blir att jag kan sprida lite glädje. Förr om åren försökte jag mest dölja glädjen av rädsla att bli lite löjlig, men nu mera skiter jag i om jag blir löjlig. Jag blir bara så när jag vet att jag får åka till stall, eller får se en häst i en hage.
Pappa har sagt nästan sen jag började att "Det där ska du aldrig sluta med, det gör dig ju glad!" Inga "det växer du snart ur" där inte. Gissar att det märktes redan från början
Pappa är ju världens snällaste och sponsrar fortfarande mitt hästeri, för "Nä, du kan ju inte sluta, då dör du i själen"
Hon kom tillbaka efter en stund dockJag har fått hålla koll så att katten inte ätit av hundens mat (jag säger att det är för att hon skulle senare vid den vanliga tiden kräva sin mat igen ) samtidigt som mamma muttrat över att hunden inte äter sin mat (det är ju inte som att hon får godis på promenaderna och tiggar vid matbordet ).
Katten tycker att hon har en utmärkt lösning, hon kan äta hundens mat.
Jag håller dock inte med.
Jag tror att hon slängde en svordom efter mig när jag sa nej och hon gick med ett fräs
Typiskt katt "Vaddå jag får inte, du är dum och världens sämsta ägare! HEJDÅÅÅ"Hon kom tillbaka efter en stund dock
En av anledningarna till att jag sa upp mig från jobbet. Har fan inte råd att pendla 14 mil per dag.Min diselbil kostar nu över 1000 kronor att tanka men fördelen med hemmajobb är att jag klarar mig på en tank i månaden.
Se mina strykningar i citatet ovan så passar det bättre på min kattTypiskt katt "Vaddå jag får inte, du är dum och världens sämsta ägare! HEJDÅÅÅ"
fem minuter senare "Jag vill gooosaa, ge mig mat,snälla?"
Oj nä jösses.En av anledningarna till att jag sa upp mig från jobbet. Har fan inte råd att pendla 14 mil per dag.
Råkat ut för nåt skit som vanligt Sår på hornhinnan. Helvete vad ont det gör
Jag kör 10 mil per dag om jag åker till kontoretEn av anledningarna till att jag sa upp mig från jobbet. Har fan inte råd att pendla 14 mil per dag.
Lika roligt varje gång man tankar.Jag kör 10 mil per dag om jag åker till kontoret
Och jag över 11, men jag får ju skylla mig själv enligt många att jag flyttade ut från tullarna.Jag kör 10 mil per dag om jag åker till kontoret
All sympati för det! det gör ont!Råkat ut för nåt skit som vanligt Sår på hornhinnan. Helvete vad ont det gör