Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ta ett glas vin eller två, det ska jag göra. Testar jag positivt kommer jag över på skumpa, löjrom och rårakor.

🤤🥴🤭

Rimligt!

Dagens lunch

BC4C7787-7C46-4D7B-AF19-2F4C0D429771.jpeg
 
Första dagen med varannandagsutdelning av post på våra postnummer. Det var riktigt spännande i morse! Är snart klar med min runda för dagen, har ca 1h kvar, men arbetstid till 1630. Vette tusan vad jag ska hitta på sen. Springa runt och se förvirrad ut kanske?

Snickarjakten går vidare. Hittills inget napp, ringt fem olika firmor.
Kör ni även helger nu? Fick nämligen både post och paket i lådan i söndags??!!
 
Brottas med kundtjänst hos två elbolag.

Mitt fasta avtal med EON går ut idag, och jag uppdrog innan uppsägningstidens slut åt Skellefteå Kraft att avsluta mig hos EON och flytta till rörligt hos Skellefteå.

Fast Skellefteå var litet sena med att få iväg uppsägningen till EON, och EON var litet långsamma med att läsa den. Så nu har EON förlängt mig på ett anvisat avtal, 1 år bundet för 311 öre/kWh... :banghead:

Naturligtvis har ingen gjort något fel.
Kontakta Hallå Konsument, de kan nog hjälpa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 650
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
460
· Visningar
23 216
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp