R
Raderad medlem 68338
Känner mig typ pigg? Ev inbillar jag mig men överväger att gå ner till källaren och reka läget bara för att röra lite på mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, de hade ingen möjlighet att komma de hellerHade du frågat Farmartjänst?
Känner mig typ pigg? Ev inbillar jag mig men överväger att gå ner till källaren och reka läget bara för att röra lite på mig
Du är ju vuxen @tornblomma så mår du bättre av att måla en liten stund så gör det. Krya på dig
Ta ett glas vin eller två, det ska jag göra. Testar jag positivt kommer jag över på skumpa, löjrom och rårakor.Kanske imorgon! Inser att huvudvärken är lite för intense idag. Men är klart rastlös
Ta ett glas vin eller två, det ska jag göra. Testar jag positivt kommer jag över på skumpa, löjrom och rårakor.
En typiskt bra lunch!
Kör ni även helger nu? Fick nämligen både post och paket i lådan i söndags??!!Första dagen med varannandagsutdelning av post på våra postnummer. Det var riktigt spännande i morse! Är snart klar med min runda för dagen, har ca 1h kvar, men arbetstid till 1630. Vette tusan vad jag ska hitta på sen. Springa runt och se förvirrad ut kanske?
Snickarjakten går vidare. Hittills inget napp, ringt fem olika firmor.
Nä, inte i normalfallet. Kan ju varit att de varor underbemannade och ville komma ikapp. Vet att grann-huben gjorde så i helgen.Kör ni även helger nu? Fick nämligen både post och paket i lådan i söndags??!!
Har använt frysta till en ljuvlig körsbärssås serverad över en cheesecake.....Tack för tipset. Ska kika på det inför veckans beställning så kan jag baka mer i helgen.
Kontakta Hallå Konsument, de kan nog hjälpa.Brottas med kundtjänst hos två elbolag.
Mitt fasta avtal med EON går ut idag, och jag uppdrog innan uppsägningstidens slut åt Skellefteå Kraft att avsluta mig hos EON och flytta till rörligt hos Skellefteå.
Fast Skellefteå var litet sena med att få iväg uppsägningen till EON, och EON var litet långsamma med att läsa den. Så nu har EON förlängt mig på ett anvisat avtal, 1 år bundet för 311 öre/kWh...
Naturligtvis har ingen gjort något fel.