Vart hittar du den dokumentären? Kaptenen fick väl livstid eller hur blev det?Stallet gick bra. Tömkörning för ena ponnyn och dottern red den andra. Därefter har vi gjort halloumi stroganoff och kollat på dokumentären om Costa Concordia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart hittar du den dokumentären? Kaptenen fick väl livstid eller hur blev det?Stallet gick bra. Tömkörning för ena ponnyn och dottern red den andra. Därefter har vi gjort halloumi stroganoff och kollat på dokumentären om Costa Concordia
Dax att ATG slutar visa trav från Frankrike. Vi vill inte se sådant.Alltid kul att läsa forum efter Pda gått nere i Paris sista helgen i Januari. De brinner i de flesta kommentarsfältet pga mattpiskande igår av hästarna ...
Men nu måste sluta läsa innan mitt blodtryck slår i taket. Så tar en dusch istället och inser att min tjocka runda farbror i sina bästa år ändå har ett bra liv där mängder av morötter ingår
Visa bifogad fil 84968
Frankrike och Australien. Men det är väl för mycket pengar som är inblandade. Ibland skäms jag över att tillhöra denna sport.Dax att ATG slutar visa trav från Frankrike. Vi vill inte se sådant.
@Sonic76 tänkte precis samma sak; toppen, men ge det lite tid! Jag har ställt om till antiinflammatorisk (och lite annat) kost för typ 1,5 år sedan och det gör stor skillnad för smärta och annat. Men inte kom det över en natt inte. Tyvärr. Heja dig!Bra! Men du måste låta det ta lite tid. En dag ger inget resultat. Jag har ätit antiinflammatorisk kost nu i 4 veckor. Äter inte hard core, men har tagit bort allt gluten, och allt tillsatt socker. Fuskar med lite ris/potatis ibland, äter tex en klick turkisk yoghurt här och där men annars mkt restriktiv med mejeriprodukter.
Märker klar förbättring! Har absolut ont men kan tex gå utan att skrika rakt ut på morgonen. Och känner mig inte alls lika stel i kroppen.
+1 på den! Sist jag var hos frisören var hos en ”barber” i en by i Indien. Han satt på en tegelsten och jag på en annan mittemot. Inga tavlor där inte! Ett halvt rakblad och sådan där hemsk saltsten att gnugga på såren efteråt (sic!) var de enda verktygen där.Men vad är det för tavla alla frisörer har?!
Jahaa…
De är ju rätt stora på trav så det lär nog aldrig händaDax att ATG slutar visa trav från Frankrike. Vi vill inte se sådant.
Fy satan, jag kan känna det hela vägen hit!Hoppat runt på ett ben och sagt fula ord en lång stund. Skulle gå in i köket men genade och fick lilltån på ena sidan dörrposten och resten av foten på andra sidan.
Det gör ont
Haha det var ju inte helt enligt läroplanen då heller om man säger som så men han hyllades för det och det stod i tidningen om det och allt.Jag är ledsen men fy farao vilken mardröm, jag hade skolkat en timme varje morgon och 2 timmar varje fredag. Minst! Jag hoppas att sånt inte är helt lagligt idag enligt läroplanen, lite mer allvarligt.
Okej, jag kan nog fortfarande inte gilla. Det låter hemskt. Ännu värre att han hade med kyrkan att göra, men jag kan uppskatta att du uppskattade det!Haha det var ju inte helt enligt läroplanen då heller om man säger som så men han hyllades för det och det stod i tidningen om det och allt.
Hela skolan satte upp en stor musikal varje skolavslutning så fredagarna på våren gick ju till att öva in den.
Aj som fan! Lyckades för ett par veckor sen typ slå i ena tån i soffbenet och satans ont gjorde det och fortfarande har jag en "svart" blodblåsa på tån.Hoppat runt på ett ben och sagt fula ord en lång stund. Skulle gå in i köket men genade och fick lilltån på ena sidan dörrposten och resten av foten på andra sidan.
Det gör ont
Eller också är det bara en förkylning, de går ju också!Har säkert åkt på covid nu jag också, mår ändå hyfsat. Inte värre än en kraftig förkylning.
Det där är ju jättejättesvårt tycker jag, och beror helt på vilken slags vänskap man har. Jag hade nog (mer genuint än som hälsning på engelska språket) frågat hur det är bara, om det känns rätt. Annars låtit honom ta upp det.Sitter med morgonkaffet och tittar igenom fb. Kl är 07.30 här. Ser ett långt inlägg från en vän. Inte nära vän men ändå mer än en bekant skrivit ett långt inlägg om att behandlingen inte tar längre och hans fru har, mellan raderna, dagar eller max ett par veckor kvar att leva. Även hon en vän.
Han är stamkund på mitt jobb och jag har verkligen ingen aning om hur jag ska hantera detta, alltså vad jag ska säga nästa gång han kommer in.
Kan ju inte bara låtsas som ingenting.