Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det var där allt börjadeAlltså @cambodia nu har min ömma moder också sett Gentleman Jack och har en seriös crush på Suranne
Jag har gjort en sådan op Blev förvånad hur snabbt jag kom under vård.Låter konstigt ändå! Jag har blivit inbokad på en sån där grej där de går in i ljumsken och in i hjärtat. Gissar att han ska göra ngt liknande för att kolla/rensa kranskärlen? Det lät som att det rörde sig om veckor för mig. Att vänta på ett sånt ingrepp i två år låter orimligt!
de värmeisolerande egenskaperna hos rödvin är vida överskattade,Satan vad jag fryser! Måste värma mig med ett glas rödvin.
Stått och målat helt maniskt i några timmar. Spelat Beethoven så det dundrat i hela huset
Tangerade 40 grader men nu verkar tempen på lite nedgång. Bränner när jag andras men jag har iaf ingen hosta eller likn. Hoppas det håller i sig
de värmeisolerande egenskaperna hos rödvin är vida överskattade,
får jag rekommendera filtar, kläder eller varmare bostad istället
Ja, det var där allt började
Var kan man se den?Kommer väl en säsong till snart?
Mamma är besatt haha så rolig. Har snackat 30 min nu på tel om Suranne
Alkohol gör att blodkärlen blir större och det känns som du blir varmare men du kyler ner dig genom att du förlorar värme. Men om du stryker det på huden kyler det nog med och skapar nog en oönskad lukt.Är nog pga febern! Men vin värmer faktiskt rätt bra
Var kan man se den?
Det kanske är dax för dig att minska ner alla mackor du äter. Du har ju under flera år fått ont av allt mjöl när du äter mackor ju.Nu värker lederna igen
För tidigt att ta smärtstillande inför natten dock.
Sjukt less på smärta nu.
Har skrivit egenremiss till reumatologen så hoppas de kan ta emot mig
Haha, underbart!Kommer väl en säsong till snart?
Mamma är besatt haha så rolig. Har snackat 30 min nu på tel om Suranne
Ta bort bröd helt då.Äter relativt bra, dock för mycket sötsaker och bröd.
Bröd är skit för kroppen.
Har dock minskat intaget av det
Ta bort bröd helt då.
Vi skulle absolut kunna jobba ihop..Silvertejp? Sa nån mitt mellannamn?! *lagar allt med silvertejp*