Ja jag vet,för typ 10 år sen var dom mycket bättre än idag, så funderar på att skriva mig i skånehuset iställetVästra Götaland är tydligen ökänt dåliga, det var dem jag bråkade med när det gällde mammas operation.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag vet,för typ 10 år sen var dom mycket bättre än idag, så funderar på att skriva mig i skånehuset iställetVästra Götaland är tydligen ökänt dåliga, det var dem jag bråkade med när det gällde mammas operation.
Grymt avundsjuk!Jag såg den i St Petersburg som barn. Sett den minst 10 ggr efter det men inget slår den första
Vilken tid ska jag komma?Har löjrom och champagne hemma. Funderar på rårakor med löjrom till lunch imorn. Alltså har ju inte direkt ngt annat för mig
Vilken tid ska jag komma?
Den tror jag att jag hade gillat med. Jag har faktiskt uppskattat en del av mina grannars musik också, fast oftast vill jag inte höra den hur många timmar och dagar i rad som helst. Men när det väl kommer något inslag jag har svårt för tänker jag att det säkert är karma för alla gånger jag gjort ungefär samma sakSkönt att min granne verkar uppskatta Svansjön
Hm, ska jobba hemifrån kommande vecka så det är kanske värt det?Omikron ingår tyvärr ska tilläggas
Satt precis och googlade bröd denna morgon. Surdegsbröd är nyttigare än "vanligt".....Alltså jag älskar bröd! Tänk en kraprigt stekt vitt jävla brödskiva med skagen och löjrom. HELVETE vad gött!
Men om alternativet är att leva med div problem livet ut, gå på maxdos kortison och kanske cellgifter.. då är jag beredd att göra avkall, hur trist det än må vara...
Satt precis och googlade bröd denna morgon. Surdegsbröd är nyttigare än "vanligt".....
https://www.mabra.com/nyttig-mat/5-halso-anledningar-att-valja-surdegsbrod-framfor-vitt/6614853#:~:text=Men det kan hur som,och håller sig saftigt längre.
Det kanske är värt det?Omikron ingår tyvärr ska tilläggas
Här har vi 5 minus. Snacka om väderomslag hela tiden.Alla hästar ute check och de slog om till -10 idag Lagom varmt ute.
Alla hästar ute check och de slog om till -10 idag Lagom varmt ute.