Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt att min granne verkar uppskatta Svansjön 😉 🩰
Den tror jag att jag hade gillat med. Jag har faktiskt uppskattat en del av mina grannars musik också, fast oftast vill jag inte höra den hur många timmar och dagar i rad som helst. Men när det väl kommer något inslag jag har svårt för tänker jag att det säkert är karma för alla gånger jag gjort ungefär samma sak :angel:
 
Har skickat in min tidrapport för januari och jösses vilket nystan att försöka reda ut med schemaändringar och övertider. 🤯 Nu blir det bara en vecka i februari, vad jag vet, som det blir mer planerad kvalificerad ÖT så då blir tidrapporterna lite enklare att traggla sig igenom.
 
Alltså jag älskar bröd! Tänk en kraprigt stekt vitt jävla brödskiva med skagen och löjrom. HELVETE vad gött!
Men om alternativet är att leva med div problem livet ut, gå på maxdos kortison och kanske cellgifter.. då är jag beredd att göra avkall, hur trist det än må vara...
Satt precis och googlade bröd denna morgon. Surdegsbröd är nyttigare än "vanligt"..... :)
https://www.mabra.com/nyttig-mat/5-...det kan hur som,och håller sig saftigt längre.
 

Jag är verkligen inte förvånad, jag äter mer eller mindre inte annat än surdegsbröd numera och magen säger inte ifrån.

När en bakar själv får en ju också positiva effekter psykiskt, det är få saker som är så avslappnande som bakning för mig :love:
 
Dags att börja ringa runt till snickare nu då. Försökt hitta såna som erbjuder totalentreprenad, om det behövs plåtis fixar de det. Visst, det blir dyrare men jag slipper jaga runt. Min erfarenhet av just plåtisar är att de kommer när de kommer, även om det tar ett par månader.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
455
· Visningar
22 788
Senast: Lilla
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Skal/regnjacka för vandring.
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tävling i julsnaps

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp