Lagade sweetchilikyckling och tänkte att den sista skvätten av sweetchilin nog blir lagom. Lite väl stor skvätt enligt våra käftar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu vet jag var alla mina råttor tagit vägen!Tittar in och säger hej!
Allt är typ som vanligt. Jagar råttor, målar, dricker vin.
Idag träffade jag en nyinflyttad som gick husesyn. Jag ba ”Hej, trevligt! Törnis heter jag, välkommen till huset”. Insåg sedan att jag stod och höll i denna sopskyffel
Trevligt trevligtTittar in och säger hej!
Allt är typ som vanligt. Jagar råttor, målar, dricker vin.
Idag träffade jag en nyinflyttad som gick husesyn. Jag ba ”Hej, trevligt! Törnis heter jag, välkommen till huset”. Insåg sedan att jag stod och höll i denna sopskyffel
Vi är via Samhall. Är Samhall som har de flesta FMV i Sverige än så länge...Jag har ingen koll så förlåt på förhand. Men kanske det är olika rutiner beroende på om man är anställd via Samhall eller direkt i företaget ?
jaRiktigt dåligt att inte alla bjuds.
Bara vissa från Samhall får julbord medan andra ingenting?Vi är via Samhall. Är Samhall som har de flesta FMV i Sverige än så länge...
Efter 31/3 är det annat
Hela Sthlm är en enda stor råttinvasion.Alltså blir det råttonvation här då flyttar jag. Eller så får Anticimex sanera hela stället
Bojkottar ställetHela Sthlm är en enda stor råttinvasion.
Har du frågat varför inte ni får gå?Vi är via Samhall. Är Samhall som har de flesta FMV i Sverige än så länge...
Efter 31/3 är det annat
nej, Samhall bjöd alla på julbord för någon vecka sedan.Bara vissa från Samhall får julbord medan andra ingenting?
bara de som har "specialhus" får julbordet i nästa veckaHar du frågat varför inte ni får gå?
Jag hade en råtta i bilen förra vintern, höll aldrig på få bort fanskapet. Fick även in råttor i huset och hos hönsen, de kommer från grannens maskinhall men i vinter har de hållit sig lugna.Vet en som hade råttor… de åt av bilisoleringen och ja rubbet. Helt vedervärdigt. Och inte ett dugg rädda utan man fick typ putta på dem för att de skulle tänka sig att flytta på sig.
Ok men då har ju alla ändå fått gå på julbordnej, Samhall bjöd alla på julbord för någon vecka sedan.
Detta julbord i nästa vecka får bara vissa av Samhalls på F16...
jag har möss eller råttor på min balkong.Jag hade en råtta i bilen förra vintern, höll aldrig på få bort fanskapet. Fick även in råttor i huset och hos hönsen, de kommer från grannens maskinhall men i vinter har de hållit sig lugna.
det är avsiktligt, hen är sådanOk men då har ju alla ändå fått gå på julbord
Däremot är det töntigt att skryta om något. Eller så kanske det är oavsiktligt och låter värre än det är.
Både råttor och möss kan klättra högt på fasader men det är bara råttor som kan komma upp ur toalettstolen.jag har möss eller råttor på min balkong.
Bor ändå på andra våningen