Inte jag heller och hon har ledsnat och avbryter och kommer hem så fort hon kanTänker inte åka till Norrland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller och hon har ledsnat och avbryter och kommer hem så fort hon kanTänker inte åka till Norrland
Både råttor och möss kan klättra högt på fasader men det är bara råttor som kan komma upp ur toalettstolen.
Sätt något tungt på toalettenDet där är min stora skräck ända sedan jag såg ett inslag på nyheterna om detta på tidigt nittiotal! Och nu jag ska sova snart...
Sätt något tungt på toaletten
Jag minns Stockholmstoaletten med sten lagd på locket i nyhetsinslaget, och sedan dess har jag alltid haft det med på åtgärdslistan vid eventuell flytt till Stockholm. Men sen verkar folk inte ha sett samma nyhetsinslag som jag i deras barndom så jag har hittills bara mötts med en skum blick när jag framfört det
(Men tycker att folk borde ÅTMINSTONE fälla ner locket...)
Alltså blir det råttonvation här då flyttar jag. Eller så får Anticimex sanera hela stället
Men ja, ikväll får det nog bli något...självplågare som man är så tittade jag också på @tornblomma s bild
Ja full sanering av allt! Hade nog fått lite halv panik om det var så många råttor överalltDu verkar ha en stor tilltro till Anticimex Eller kanske en lite väl låg tilltro till råttorna
Ja full sanering av allt! Hade nog fått lite halv panik om det var så många råttor överallt
More is moreHaha ok. Vi pratar typ giljotiner inne i rörsystem osv. Elektriska fält? En kuvös med giftgas som alla råttor snällt går in i?
Vet en som hade råttor… de åt av bilisoleringen och ja rubbet. Helt vedervärdigt. Och inte ett dugg rädda utan man fick typ putta på dem för att de skulle tänka sig att flytta på sig.
Jag har många fler, detta var en av de trevligare
Är väl sån där phishing-bedrägeri.Svarade i telefon förut och fick veta att jag hade deltagit i en hälsoundersökning via apotek eller vc och kunde vinna ett presentkort
Men alltså jag kan verkligen inte erinra mig att jag svarat på någon slags hälsoundersökning överhuvudtaget