Ok. Ja sådana finns ju tyvärr också. Bara försöka ignorera dessa. Folk som måste skryta är väl sällan ändå något att hänga i julgranen generelltdet är avsiktligt, hen är sådan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Ja sådana finns ju tyvärr också. Bara försöka ignorera dessa. Folk som måste skryta är väl sällan ändå något att hänga i julgranen generelltdet är avsiktligt, hen är sådan
Jo, jag vetBåde råttor och möss kan klättra högt på fasader men det är bara råttor som kan komma upp ur toalettstolen.
Nej.Ok. Ja sådana finns ju tyvärr också. Bara försöka ignorera dessa. Folk som måste skryta är väl sällan ändå något att hänga i julgranen generellt
Men nu har du en lillskrutt som blir en bra råttjägare när det är lite varmare ute och kan övningsjaga om det kommer in något i huset i vinterJag hade en råtta i bilen förra vintern, höll aldrig på få bort fanskapet. Fick även in råttor i huset och hos hönsen, de kommer från grannens maskinhall men i vinter har de hållit sig lugna.
Jag hade ju katter tidigare med när jag hade råttor, tandlöse Huggis lyckades till och med fånga en råtta nere hos hönsen som han stolt bra in till mig i sovrummet, en stor! Skrev om det här när det hände och mina råttor ska det till erfarna katter att ta, jag fick slänga ut den i en hink.Apropå
Men nu har du en lillskrutt som blir en bra råttjägare när det är lite varmare ute och kan övningsjaga om det kommer in något i huset i vinter
Tänker inte åka till NorrlandDet sa särbon också, sen åkte hon till norrland för att jobba som hyrläkare och blev prompt förkyld med feber och blev liggande en vecka, stackaren. Frisk och jobbar nu och ingen corona.
Alltså, kaosTittar in och säger hej!
Allt är typ som vanligt. Jagar råttor, målar, dricker vin.
Idag träffade jag en nyinflyttad som gick husesyn. Jag ba ”Hej, trevligt! Törnis heter jag, välkommen till huset”. Insåg sedan att jag stod och höll i denna sopskyffel
Dröm att ha köpt en lägenhet för 140 000 kvadratmetern och möta detta
Bild, bild, bild!!!Sitter och skrattar åt bilder på mig och mina kompisar i tonåren, kanske var 16?. Alltså jag hade en period där jag varenda sabla dag klädde mig som pirat. Alltså vi snackar cosplay level, inga fjanterier. Det tog 2 timmar + varje dag att bli klar.
De andra i jeansjackor och med handväskor och jag är där med världens utstyrsel i annars helt normala sammanhand (skolan, bio, skansen) En sak är inte som de andra...
Bild!!Sitter och skrattar åt bilder på mig och mina kompisar i tonåren, kanske var 16?. Alltså jag hade en period där jag varenda sabla dag klädde mig som pirat. Alltså vi snackar cosplay level, inga fjanterier. Det tog 2 timmar + varje dag att bli klar.
De andra i jeansjackor och med handväskor och jag är där med världens utstyrsel i annars helt normala sammanhand (skolan, bio, skansen) En sak är inte som de andra...