Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är det ju. Det är jättesvårt att hitta en hovslagare som man trivs med, som är pålitlig och som har samma hanteringstänk som en själv tycker jag.Det ska ju inte behöva vara en djungel tycker man
Låter helt sjuktFast det är det ju. Det är jättesvårt att hitta en hovslagare som man trivs med, som är pålitlig och som har samma hanteringstänk som en själv tycker jag.
Jag har ingen koll så förlåt på förhand. Men kanske det är olika rutiner beroende på om man är anställd via Samhall eller direkt i företaget ?Ja, FMV bjuder vissa
Har du aldrig behövt leta hovslagare? Det är ju en jätteviktig grej som verkligen måste stämma. Oj vilka hemska ena det finns! Jag vet att när jag lämnade Sverige var det stor brist på dem i stora delar av landet dessutom.Låter helt sjukt
Är själv utbildad hovslagare så det är iaf något jag fixar självHar du aldrig behövt leta hovslagare? Det är ju en jätteviktig grej som verkligen måste stämma. Oj vilka hemska ena det finns! Jag vet att när jag lämnade Sverige var det stor brist på dem i stora delar av landet dessutom.
Fair enough, en oro mindre.Är själv utbildad hovslagare så det är iaf något jag fixar själv
Jopp! Bra vid verksamhet och flera hästar. Speciellt som jag inte direkt lever på en räckmacka och är allmänt nördig på hovar, hästar mm mm så passar bäst oavsettFair enough, en oro mindre.
Är det jag gör nu!Det är verkligen en riktig djungel! Jaga rekommendationer är mitt tips.
Den hovis vi haft nu är skadad, så behöver en ny av den anledningen.Ja, alltid lite orolig att min ska tröttna på mig.
Han har nästan slutat helt, tar inga nya kunder och ger mig kompispris.
Allergisk o spruträddVarför?
Har du frågat den du har nu om tips på annan under tiden? Ja det har du säkert men ändåÄr det jag gör nu!
Får ringa runt till hovisarna imorgon.
Den hovis vi haft nu är skadad, så behöver en ny av den anledningen.
Hoppas på att hitta en ny så snart som möjligt..
Vad är det?Familjen Rysberg är fasen kul , speciellt Dös-Kalle .
Något skittrist barnprogram.Vad är det?
Av någon anledning inte, men inte jag som haft den kontakten utan fodervärdarna. Komplicerat.Har du frågat den du har nu om tips på annan under tiden? Ja det har du säkert men ändå
Börja med det! Oftast kan de tipsa om någon. Jag har tyvärr dålig koll på GöteborgAv någon anledning inte, men inte jag som haft den kontakten utan fodervärdarna. Komplicerat.
Vad är det?
Hittade av en händelse på SVT playen och är ju kul haha . Hade visst premiär på barnkanalen för några år sen men jag har inte sett det innan.Något skittrist barnprogram.