Popcorn är majsOrkar inte laga mat. Har popcorn i skafferiet. Det är bättre än inget.
Majs är en grönsak
Ergo popcorn är nyttiga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Popcorn är majsOrkar inte laga mat. Har popcorn i skafferiet. Det är bättre än inget.
Det sa särbon också, sen åkte hon till norrland för att jobba som hyrläkare och blev prompt förkyld med feber och blev liggande en vecka, stackaren. Frisk och jobbar nu och ingen corona.Har inte testat mig en enda gång
Har varit sjuk en gång de senaste fem åren
Tekniskt sett är majs ett gräs, men det är nog nyttigt det medPopcorn är majs
Majs är en grönsak
Ergo popcorn är nyttiga
Jag har inte testat migSvarar mig själv, men jag KAN verkligen inte begripa de som aldrig behövt testa sig… blir de aldrig sjuka? De kanske inte har småbarn dock
På mitt och många jobb gör de skillnad på fast anställda och inhyrd personal, är du fast anställd?Ja, FMV bjuder vissa
Varför?Jag är ovacc
ja, sedan typ 10 år tillbakaPå mitt och många jobb gör de skillnad på fast anställda och inhyrd personal, är du fast anställd?
Riktigt dåligt att inte alla bjuds.ja, sedan typ 10 år tillbaka
Jag var jättesnorig för ett par kvällar sedan, lyckades sova ut och snorandet försvann.Seg förkylning som aldrig riktigt bryter ut, utan bara innebär snorig näsa och lite hosta. Det blir aldrig något 'riktigt' av det som man sedan blir frisk från.
Det är verkligen en riktig djungel! Jaga rekommendationer är mitt tips.Jagar ny hovslagare, nog den värsta sysslan jag vet om..
Ja, alltid lite orolig att min ska tröttna på mig.Jagar ny hovslagare, nog den värsta sysslan jag vet om..
Det ska ju inte behöva vara en djungel tycker manDet är verkligen en riktig djungel! Jaga rekommendationer är mitt tips.