Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ingen aning de ringde från ett 08-nummer en trevlig tjej berättade att jag gått vidare i tävlingen men jag kände bara nej nej nejÄr väl sån där phishing-bedrägeri.
Jagar råttorGick utanför porten och det sprang förbi en räv, i lugnt tempo bara nån meter ifrån mig och försvann in i buskarna. Snacka om att jag blev förvånad. Den såg frisk och kry ut, men vad gör den i centrala Stockholm?
Jagar råttor
Det är rätt gott om vilt i Sthlm, rävar, kaniner, rådjur ända nere på Stureplan, grävlingar och igelkottar, förutom då ävan rättor, duvor och hökar.Gick utanför porten och det sprang förbi en räv, i lugnt tempo bara nån meter ifrån mig och försvann in i buskarna. Snacka om att jag blev förvånad. Den såg frisk och kry ut, men vad gör den i centrala Stockholm?
@tornblomma borde rekrytera den till sin källare!Jagar råttor
Det är rätt gott om vilt i Sthlm, rävar, kaniner, rådjur ända nere på Stureplan, grävlingar och igelkottar, förutom då ävan rättor, duvor och hökar.
Här har vi lösningen på @tornblomma s problem med möss. Jag tog mig friheten att beställa 100 ormar som älskar möss för leverans till källare i Stockholm. Måste bara informera hantverkarna om att ormarna inte ska slås ihjäl.
Har en räv i bromma. brukar se honom när jag är ute på kvällarna,Jag har sett räv i Lill-Jansskogen tidigare, och rådjur vet jag håller till på Reimersholme. Sjukt mycket ekorrar där jag bor, men grävlingar och igelkottar har jag faktiskt bara sett i närförort. Så jag blev sjukt förvånad när den kom trippande längst vägen i parken, helt obrydd förbi mig "Howdy hooman, aldrig sett en räv förr? Tjingeling!"
Har en räv i bromma. brukar se honom när jag är ute på kvällarna,
Jag såg rätt ofta igelkottat i Polisparken, vid Rådhuset, när jag bodde där.Jag har sett räv i Lill-Jansskogen tidigare, och rådjur vet jag håller till på Reimersholme. Sjukt mycket ekorrar där jag bor, men grävlingar och igelkottar har jag faktiskt bara sett i närförort. Så jag blev sjukt förvånad när den kom trippande längst vägen i parken, helt obrydd förbi mig "Howdy hooman, aldrig sett en räv förr? Tjingeling!"
Ja, i närförorterna huserar de vet jag. Men i Pontonjärparken? Finns ju knappt ens en buske att gömma sig i nu när det inte är grönska.
Jag såg hjort i pontan för ngt år sedan
Jag såg rätt ofta igelkottat i Polisparken, vid Rådhuset, när jag bodde där.