Känner igen det där på min fd arbetsplats fast ångest inför helgerna pga vissa...
Jag har iofs inte ångest utan blir bara irriterad så det får jag vara glad för
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner igen det där på min fd arbetsplats fast ångest inför helgerna pga vissa...
Och nu blir det buskis för att sedan bli sängis för börjar bli tröttisHämtat bettskena hos tandis och barn på föris.
*bukis (som i Bukefalos) inte buskisOch nu blir det buskis för att sedan bli sängis för börjar bli tröttis
Som förälder svarar jag: Ta med bilden! Fina bilder på dig, gärna med din pappa, genom livet kommer att uppskattas - jag lovar... och hur väljer man bilder till fotobok? Vill välja kul minnen och så för pappas skull. Är det sjukt ego att välja en bild där jag tar studenten? Eller är det ett stort och kul minne för föräldrar?
Det var väl bra att du blev av med den skitstöveln?!Är hemma efter en heldag på jobbet.
Min kollega började dagen med att prata skit om mig.
Sen gick vi ut till objekt 21 som ska uppgraderas till dagens standard.
öppnade skåp och luckor och skruvade isär saker.
vid tolvtiden skrek han i ilska över komplexiteten i bygget.
vid ett sa han upp sig och gick hem.
jag fortsatte att fotografera och dokumentera.
det finns en anledning att jag har till augusti att göra om systemet till nya kraven.
det blir svårt, och svårare nu när jag är själv.
Ja absolut, på ett sätt. men jag tror att jag har en mycket svår utmaning att göra jobbet själv.Det var väl bra att du blev av med den skitstöveln?!
Låter inte som den lättaste ”arbetskamraten” precis…Är hemma efter en heldag på jobbet.
Min kollega började dagen med att prata skit om mig.
Sen gick vi ut till objekt 21 som ska uppgraderas till dagens standard.
öppnade skåp och luckor och skruvade isär saker.
vid tolvtiden skrek han i ilska över komplexiteten i bygget.
vid ett sa han upp sig och gick hem.
jag fortsatte att fotografera och dokumentera.
det finns en anledning att jag har till augusti att göra om systemet till nya kraven.
det blir svårt, och svårare nu när jag är själv.
hoppas de, de bad mig fråga bland mina kollegor och vänner. Så är du elkraftskonstruktör så kommer det kanske ett bra tillfälle.Låter inte som den lättaste ”arbetskamraten” precis…
De kanske kan rekrytera någon ny??