Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skriver önskelista varje år, och det gör resten av min familj också! Älskar den traditionen, på det sättet kan vi köpa bra julklappar till varandra utan att riskera att någon får något som hen inte uppskattar och som sedan bara samlar damm någonstans. Har dock fått klagomål från sambon på att min önskelista är "för praktisk"... Själv ser jag inga problem alls med att önska sig en knivslip eller nya lakan i julklapp, men enligt honom är det hopplöst tråkigtHar enligt önskemål från faderskapet författat önskelista, som alla andra 41-åringar antar jag..
Har sagt till sambo att han ska betrakta mig som "inte hemma" nu några h annat än om någon är döende på nedervåningen. Jag behöver fokusera och fixa lite saker.
Han hojtade om ngt och jag skrek: "Jag är inte hemaaaa!"
Sen har det varit lugnt.
Och resten av dagarna då??Fick 3 dagar semester beviljad så taggad på att göra inget speciellt
Sälj inte de som är kvar utan se till att du får ta med dig resten till nästa år!Fick 3 dagar semester beviljad så taggad på att göra inget speciellt
Min pappa AVSKYR shopping. Så förut när jag var yngre köpte ja mina egna julklappar från honom. Så slapp han och jag fick vad jag ville ha.Jag skriver önskelista varje år, och det gör resten av min familj också! Älskar den traditionen, på det sättet kan vi köpa bra julklappar till varandra utan att riskera att någon får något som hen inte uppskattar och som sedan bara samlar damm någonstans. Har dock fått klagomål från sambon på att min önskelista är "för praktisk"... Själv ser jag inga problem alls med att önska sig en knivslip eller nya lakan i julklapp, men enligt honom är det hopplöst tråkigt
Får jag i pengar. Lite tristare, men får nog några dagar till när andra strulputtar bestämt sig.Och resten av dagarna då??
Försökte men jag har för många sparade redan sedan tidigare.Sälj inte de som är kvar utan se till att du får ta med dig resten till nästa år!
Känner igen det där på min fd arbetsplats fast ångest inför helgerna pga vissa...Jag har sett vilka jag ska jobba med imorgon och är därför irriterad redan nu